er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

bette

har sådan en spænding i brystmusklen... som om jeg har trænet den.
kan det være noget med min graviditet at gøre.. kan se mine bryster er vokset.. men synes ikke jeg har prøvet at det gjorde ondt oppe over brystet og hen ad ved armhulen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

BellaT

Tjooo, tror det er normalt.. Jeg følte også en hel masse i brysterne i starten.. Faktisk det allerførste graviditetstegn. Ømhed, spændthed og kriblen.

Anmeld

24. januar 2010

bette

BellaT skriver:

Tjooo, tror det er normalt.. Jeg følte også en hel masse i brysterne i starten.. Faktisk det allerførste graviditetstegn. Ømhed, spændthed og kriblen.

jo men det er jo ikke direkte i brysterne.. men ved kravebenet og nedad mod armhulen..

Anmeld

24. januar 2010

BellaT

Hmmm, tjaa, det lyder måske lidt underligt så. Som om du har overanstrengt musklen..

Anmeld

24. januar 2010

..

Hvis det bliver ved og du føler anden ubehag, så var det måske en god ide at søge læge - bare for et tjek?

Anmeld

24. januar 2010

bette

Macrolf skriver:

Hvis det bliver ved og du føler anden ubehag, så var det måske en god ide at søge læge - bare for et tjek?

hmm ja.. kom til at tænke på at jeg jo faldt ned af trapperne igår.. og holdte mig fast i netop den arm... måske det er derfor..

vi give den lidt massage og noget tigerbalsam og se om det ikke bliver bedre..
det kan jo være en lille fiber springning

Anmeld

24. januar 2010

Helle30

En fiber er du ikke i tvivl om, for der kan man nærmest høre smældet, men du kan jo sagtens have belastet netop den muskel overordentligt ved netop at tage fra som du beskriver med trappen. Hvis ikke det er over begge bryster, tror jeg ikke, det har noget med graviditeten at gøre. Måske er du lidt mere obs på kroppen nu, hvor du ved, du er gravid?

- Helle

Anmeld

24. januar 2010

..

bette skriver:

hmm ja.. kom til at tænke på at jeg jo faldt ned af trapperne igår.. og holdte mig fast i netop den arm... måske det er derfor..

vi give den lidt massage og noget tigerbalsam og se om det ikke bliver bedre..
det kan jo være en lille fiber springning

Tror da helt sikkert det er derfor, det giver da fint mening.. Men igen, er du i tvivl så hellere til læge en gang for meget end for lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.