Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Anonym trådstarter

Er 30 gram kornflakes for meget om morgen og så kommer mælk på bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Honningblomst

Til hvem, hvorfor og hvad...?

Cornflakes er ikke noget som der er noget godt i andet end en masse kulhydrater...så spise hellere havregryn, voksen som barn, det er det bedste...

Knus Eva

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Til hvem, hvorfor og hvad...?

Cornflakes er ikke noget som der er noget godt i andet end en masse kulhydrater...så spise hellere havregryn, voksen som barn, det er det bedste...

Knus Eva

ha hørt et eller andet med at havregryn ikke er så godt for fertiliteten?

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

ha hørt et eller andet med at havregryn ikke er så godt for fertiliteten?

Ok..dte har jeg så aldrig...men cornflakes er der virkelig ikke noget næring i...så ville jeg hellere spise rugbrød med ost og frugt feks..

Knus..

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ok..dte har jeg så aldrig...men cornflakes er der virkelig ikke noget næring i...så ville jeg hellere spise rugbrød med ost og frugt feks..

Knus..

oki tak

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

oki tak

Så lidt da...

Anmeld

24. januar 2010

Skouboe

Hvis jeg husker korrekt bliver både havregryn og cornflakes hurtigt optaget i blodet og udløser derfor en del insulin - og er derfor ikke så godt for fertiliteten hvis du bl.a. har PCO.

Der er imidlertid en lang række faktorer der spiller ind - hvis du prøver at blive gravid synes jeg du skal få fat i bogen "Spis dig gravid" af Charlotte Hartvig og Bjarne Stigsby. 

Den indeholder kostplaner og lister og masser af forklaringer på hvordan kosten påvirker fertiliteten. Den kan klart anbefales.

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

okay nu er jeg så gået over til wasa sport knækbrød der er grov, med K's Hønsesalat 30 % mindre fedt og Buko cheasy light kalkun eller rejeost 8 % fedt, er det bedre?

Og hvor mange må man spise til morgenmad før det bliver for  meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.