Ny i gruppen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Joanna

Jeg har lige testet positiv - jeg regner med termin omkring 4/10. Jeg har i forvejen to skønne sønner fra 05 og 06, jeg har været skruk LÆÆÆNGE, så det er meget glædeligt, at der nu er en spire i maven. 

Jeg håber, vi bliver nogle stykker herinde, der kan følges gennem stort og småt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

NoName

Joanna skriver:

Jeg har lige testet positiv - jeg regner med termin omkring 4/10. Jeg har i forvejen to skønne sønner fra 05 og 06, jeg har været skruk LÆÆÆNGE, så det er meget glædeligt, at der nu er en spire i maven. 

Jeg håber, vi bliver nogle stykker herinde, der kan følges gennem stort og småt :-)

Hej,

Tillader mig at lykønske dig herinde selvom jeg hører til i 3. kvartal.

Stort tillykke med den positive test...

Noname 13+6

Anmeld

3. februar 2010

Louisesam

Kæmpe stort tillykke herfra, jeg har også termin d. 4. oktober 2010

Anmeld

5. februar 2010

Joanna

Tak for lykønskningerne

Det går fortsat godt - træthed og trang til appelsinjuice er det eneste, jeg foreløbig mærker. Maven buler allerede anderledes - så det er nok ikke hemligt ret meget længere! 

Joanna - 5+4

Anmeld

11. februar 2010

Christina31

Joanna skriver:

Tak for lykønskningerne

Det går fortsat godt - træthed og trang til appelsinjuice er det eneste, jeg foreløbig mærker. Maven buler allerede anderledes - så det er nok ikke hemligt ret meget længere! 

Joanna - 5+4

Stort tillykke.

Jeg er også gravid for 3. gang (5+2), og min mave buler også allerede rigtig meget. Har fundet alle de store kjoler frem, da vi gerne vil have hemligheden lidt for os selv endnu.

Jeg har dog stadigvæk ikke mange symptoner endnu. Bliver helt skuffet, når jeg vågner op om morgenen uden kvalme- selvom det lyder lidt skørt.

Anmeld

12. februar 2010

Pocha

Christina28 skriver:

Stort tillykke.

Jeg er også gravid for 3. gang (5+2), og min mave buler også allerede rigtig meget. Har fundet alle de store kjoler frem, da vi gerne vil have hemligheden lidt for os selv endnu.

Jeg har dog stadigvæk ikke mange symptoner endnu. Bliver helt skuffet, når jeg vågner op om morgenen uden kvalme- selvom det lyder lidt skørt.

Jeg har det på samme måde... Blev helt glad da jeg syntes jeg havde lidt kvalme da jeg vågnede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.