BÆJKÅN! den der bagemaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Loggidut

Nu bragte du lige en god snak frem herhjemme, p.g.a. din snak om brødmaskiner...

jeg har lige fået en ny køkkenmaskine, så mit behov for sådan en djævle er ikke så stor, men min svigermor har netop sådan et maskineri stående i hendes skab, hun bruger den lige så lidt som hendes opvaskemaskine, så det vil faktisk sige aldrig...

hun brokker sig over brødet er for lille, og det ikke er sprødt nok...ja ja der er mange ting i vejen, men jeg overvejede faktisk at låne den (læs stjæle/beholde)

men hvad størrelse er dine brød? med min familie kan det jo ikke hjælpe der kommer et brød ud på størelse med en ært...vel?

så info info...hvor mange kilo kan sådan en satan rumme?

og kan man få den i forskellige størelser?

og hvor stor er din ( og ja her mener jeg fakker talt din bagemaskine)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Grynt

Morgen. Aner ikke og en ski om en bagemaskine men vil bare lige sige jeg elsker den måde du skriver på (kan næsten høre dig GGGG) Kald en spade for en spade og skovl for skovl 

Anmeld

24. januar 2010

Rasmine

Loggidut skriver:

Nu bragte du lige en god snak frem herhjemme, p.g.a. din snak om brødmaskiner...

jeg har lige fået en ny køkkenmaskine, så mit behov for sådan en djævle er ikke så stor, men min svigermor har netop sådan et maskineri stående i hendes skab, hun bruger den lige så lidt som hendes opvaskemaskine, så det vil faktisk sige aldrig...

hun brokker sig over brødet er for lille, og det ikke er sprødt nok...ja ja der er mange ting i vejen, men jeg overvejede faktisk at låne den (læs stjæle/beholde)

men hvad størrelse er dine brød? med min familie kan det jo ikke hjælpe der kommer et brød ud på størelse med en ært...vel?

så info info...hvor mange kilo kan sådan en satan rumme?

og kan man få den i forskellige størelser?

og hvor stor er din ( og ja her mener jeg fakker talt din bagemaskine)

Jow jow, synes da min er sprød.... EH, jeg mener, synes da brødet bliver sprødt. Ved ikke lige hvor meget det vejer, men ca 700 g?

Synes du skal prøve at låne svigermors. Her bager jeg altid på "dark" så det bliver så mørkt som muligt.

Mette - har rundstykker(fra fryser) i ovn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.