Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emsen sidder i sofaen og ser noget skisport/slalom med sin far i fjerneren. Meget engageret råber hun pludseligt: "Hold kæft det var godt kastet".....
Mon vi har set for meget håndbold.....??
AG - sportsnørd....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HAHAHAHA, klasse kommentar, LIGE til bogen!
LOOOOOLLLLL!! hvor fedt!!
Stella slog en ordentlig ski´ den anden dag - Straks efter udbrøder hun med dyb røst: FAAAAR! ALTSÅ!
ha ha AG...totalt guldkorn, lol!
Tif kiggede med henrivende øjne på sin far den anden dag, og sagde: Far har store store bryster!
og i dag gav han hende en ostehaps, og så kiggede hun op på ham og sagde: jeg elsker dig ost!
Ha ha fedt.
Elias smeltede lige mit hjerte den anden morgen, da jeg hjalp ham med at få tøj på. Han sagde "Mor, mig meget glad for mig har dig"
Tynen skriver: LOOOOOLLLLL!! hvor fedt!! Stella slog en ordentlig ski´ den anden dag - Straks efter udbrøder hun med dyb røst: FAAAAR! ALTSÅ!
hehe den bruger Viktor osse
Mathilde har gang i skoldkopperne for tiden.. Da hun fik dem fortalte jeg hende selvfølgelig hvad de hedder og viste hende dem.. Men navnet gik åbentbart i glemmebogen, for lidt senere siger hun "mor, jeg har ingen edderkopper på næsen"......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128