Vis mig jeres drengetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

LMM

Gaver fra familien til vores søn.

- sød lille hue fra min kærestes moster.

- smækbukser fra svigermor.

- guitar fra min far, mini el guitar, den er super cooollll, min far spiller meget guitar og vil gerne lære hans barnebarn at spille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Lone Jakobsen

her er lidt af mine yngslings ting til Rasmus. det stribede er et sæt jeg har byttet mig til, med en herinde fra. supermand sættet var min mands ide...og julesættet var et impulskøb jeg bare måtte have

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2010

LMM

nutche skriver:

her er lidt af mine yngslings ting til Rasmus. det stribede er et sæt jeg har byttet mig til, med en herinde fra. supermand sættet var min mands ide...og julesættet var et impulskøb jeg bare måtte have

Er helt vild med de små dragter med supermand dem har manden også sagt at vi skulle have!!

Anmeld

24. januar 2010

Lone Jakobsen

LMM skriver:

Er helt vild med de små dragter med supermand dem har manden også sagt at vi skulle have!!

tror også det er en mandeting da sættet blev for lille købte manden straks et jogging sæt med superboy på ryggen

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Drømmer skriver:

Her er lige lidt af det der er blevet indkøbt til vores lille trold

Hvad hedder de mærker der? Jeg er helt vild med det der. Jeg skal godt nok have en pige, men det kan man nok også få til

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Hvad hedder de mærker der? Jeg er helt vild med det der. Jeg skal godt nok have en pige, men det kan man nok også få til

Det ligner Me Too tøj, søde

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Det ligner Me Too tøj, søde

hvor køber jeg det henne? Det er vildt dyrt, er det ikke?

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Jeg har kun købt det på nettet.. Ikke i butikker.. Så ved ikke hvor man finder det henne Men jeg googlede det faktisk bare og kom ind på nogle sider, men har selvfølgelig længe glemt hvad de sider hedder

Men jo, købte fx en sparkerdragt uden fødder til 299,- hvilket jeg jo synes er dyrt for en sparkerdragt, men kunne ikke undvære den

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Eller også er det Ej sikke lej tøj..

men gå ind under Shop herinde på baby.dk og kig efter noget

Der er i hvert fald de mærker

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Jeg har kun købt det på nettet.. Ikke i butikker.. Så ved ikke hvor man finder det henne Men jeg googlede det faktisk bare og kom ind på nogle sider, men har selvfølgelig længe glemt hvad de sider hedder

Men jo, købte fx en sparkerdragt uden fødder til 299,- hvilket jeg jo synes er dyrt for en sparkerdragt, men kunne ikke undvære den

Ja det synes jeg sørme er dyrt, når man kan købe i bilka til 20 kr nogen gange heh

det kan være hun får en enkelt, hvis mor her lige går og tænker lidt over det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.