hvornår må man bære alm. igen? (kejsersnit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

SHERO

Har liiige et spørgsmål, jeg fik kejsersnit for en uge siden, og bor alene og er viirkelig begyndt at mangle mad. Fik afvide jeg ikke måtte bære mere end hvad barnet vejer, og trænger viiirkelig til at handle. Men skal bære baby og tung lift ned i kælderen (bor på 2. sal) og så selvf varene bagefter...

Nogen der ved hvor længe man skal "passe på"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan du ikke få nogen af dine gæster til at købe ind for dig?

Det er jo det man har barselsgæster til. - Det og at lave mad til én (og nåja, vaske op... hehe)...

Øhh... Skulle de også se baby? hehe

Men altså aner ingenting om ks Men kan du ikke spørge din sundhedsplejerske eller jm?

Anmeld

23. januar 2010

N&J

Altså jeg har hørt at der i hvert fald skal gå 2 uger inden man begynder at bære mere end baby, derefter så er det kun en smule mere og et par mdr. efter skulle man kunne bære normalt.. 

Tillykke med bebs, havde slet ikke fået set at du havde født, håber alt gik vel og at I begge har det godt.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

23. januar 2010

Muffinmus

Selvfølgelig kan du købe mad, bare kom afsted:-)

Du skal jo i virkeligheden bare bære det op af trappen. Når du handler ind kan du have varene i barnevogn eller indkøbsvognen:-)

Så den slags korte løft skal du ikke være så bekymret for, man bare husk at lytte til din krop.

Anmeld

23. januar 2010

mrsMary

Tjaa, det er jo kun op af trappen. Jeg bar også barn i lift og indkøb op på 4 sal hver dag, med både kejsersnit og bækkenløsning.

Det niver måske lidt, men jeg tror godt man kan mærke om det er forkert.

Anmeld

12. maj 2010

XXSS

Jeg fik af vide, at jeg kun måtte løfte babys vægt den første måned - så der ikke var risiko for at såret ville springe op. Så en måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.