Scor min skønne svoger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.038 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NU da vi har fået kategorien, så vil jeg gerne starte med at have Jacob på listen.

Jacob. Min skønne svoger. Han er 29 år og Single. Han har en fin lejlighed på Frederiksberg Rådhusplads (min gamle), han her bil og et fint job som ingenør. Han starter nyt arbejde i marts, i et rigtig godt firma.

Han er lidt svær at lære at kende, så jeg søger pigen der har dåseåbneren til ham - han er MEGET genert, men når man først lige har lirket sig ind, er han både sjov og interessant at tale med. Han er utrolig sød og vil helt sikkert være den aller bedste kæreste for en pige/enlig mor. Han er super mega god til børn og vil være alletiders både far og pap-far (og vi laver UTROLIG SMUKKE BØRN I VORES FAMILIE hehe!!!).

Han er med i min vikingegruppe og rejser med os om sommeren. Derudover er han spejder, elsker friluftsliv, klatring, geo-cashing og rejser.

Han er søgbar på linkedin og facebook og er ikke særlig god til at svare sms beskeder, men han er god til at finde på dates, men nok ikke ham der inviterer på datesne - så du må være klar på at tage lidt initiativ i starten

Jeg kan også godt sende dig et billede, hvis du er interesseret.

Så - HVis du er min nye svigerinde, så skriv til mig Så skal jeg fortælle dig hans navn, så du kan søge ham på Fjæsen

- Zafir, i håb om en skøn svigerinde og nogen nevøer og niecer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

N&J

Zafir, hvis han stadig er single om et halvt år, så er jeg helt sikkert interesseret, han ser helt vildt sød ud og så lyder han sød.. god combo

Anmeld

23. januar 2010

Moderator

NikitasMoar skriver:

Zafir, hvis han stadig er single om et halvt år, så er jeg helt sikkert interesseret, han ser helt vildt sød ud og så lyder han sød.. god combo

hvorfor først om et halvt år?

Anmeld

23. januar 2010

A.

nøj han er da god nok køn 

Anmeld

23. januar 2010

N&J

Zafir skriver:

hvorfor først om et halvt år?

Jeg håber på at få en lejlighed i kbh, men det bliver først til sommer, så tænker at det var lidt lettere når jeg var i nærheden istedet for lille Esbjerg...

Forresten en dejlig statusopdatering, håber du har fået mere ro på, du har i hvert fald en datter der ved bedst.. :O)

Anmeld

11. april 2010

wildcats

er han flytbar eller fast groet sjællænder..?

Anmeld

11. april 2010

millesofie

Det er en sjov ide det med at sætte sin svorger til "salg"

han er da en lækker lille en så ham får du da nemt "solgt"

vi har godt nok ingen far her, men tror ikke lige jeg er den beste fangst for tiden ligner mest en zombi (Tinke har lidt søvn problemer)

Held og lykke med ham 

Anmeld

11. april 2010

Moderator

millesofie skriver:

Det er en sjov ide det med at sætte sin svorger til "salg"

han er da en lækker lille en så ham får du da nemt "solgt"

vi har godt nok ingen far her, men tror ikke lige jeg er den beste fangst for tiden ligner mest en zombi (Tinke har lidt søvn problemer)

Held og lykke med ham 

Han er desværre ikke solgt endnu... Så I kan godt byde ind.

Han er rigtig vild med udendørsliv og eventyr - så det skal være en eventyrlysten pige han skal have

Anmeld

11. april 2010

3xM

ha ha ha syntes det er lidt cool du  auktionere ham....

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Han er faktisk rigtig sød ...ikke bare på billede, men også i virkeligheden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.