vaskepulver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.114 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

missKat

Hej piger,

hvad bruger I af vaskepulver hjemme hos jer og hvad har I gode erfaringer med???

Grunden til at jeg spørger er, at vi nu bor i lejlighed med vaskeri, hvor der er vaskepulver/skyllemiddel/uldvask osv "indbygget", når vi vasker. Så vi har ikke indflydelse på hvad mærke det har været og om hvorvidt der er parfume osv i.

Nu har vi så købt hus og skal jo til selv at bestemme.
Vi venter også vores første barn til start april, så det skal være noget uden parfume og må gerne være godt for miljøet også.
har hele tiden gået efter ecover, men er blevet betænksom eftersom det blev afsløret i basta, at det jo bestemt ikke er så "rent" som de har givet udtryk for. Ikke at de ikke stadig er bedre end så meget andet, men som firma synes jeg de er nogen "værre nogen"   
Har så tænkt på ënglemark vaskepulver. Har hørt det skulle vaske rigtig godt og er jo uden parfume og miljøvenligt. Er der nogen der har erfaring med det?? 

et sidste spørgsmål - vi har nogen store maskiner og ligeledes tørretumblere her hvor vi bor nu, og det ville jo være SÅ nemt at vaske og tumble alt "fisens" tøj, sengetøj, stofbleer osv inden vi flytter. Men ville du gøre det når du ikke ved hvad vaskepulver du vasker i?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

CarinaSB

Jeg bruger neutral til vores tøj .. mest for Noah's skyld

Anmeld

23. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi bruger vaskenødder. Det er godt for tøjet, naturen og mod allergi.

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Zafir skriver:

hvad er det???

Anmeld

23. januar 2010

Cris

Zafir skriver:

Hej Zafir! Ved du hvad! Jeg har en pose med lidt over 800g vaskenødder fra Indien. Dem må du gerne have til bare lidt penge. Du må gerne skrive en pm til mig, hvis du har lyst til det! Jeg har brugt dem til at vaske håret med dem (det gjorde jeg i Indien) men nu har jeg ikke så meget tid, til at vaske det på den måde. Jeg har to små børn og lige nu er der ikke så meget tid til at hygge for mig selv...

Jeg bruger änglemark color og en magnoball mod kalk (vi har meget hård vand i Kbh). Det fungere fint.

Anmeld

23. januar 2010

Moderator

missKat skriver:

hvad er det???

Det er sådan nogen skaller, der laver noget sæbeagtigt, når de bliver våde Tøjet bliver super blødt og der kommer ikke noget snask ud i naturen.

VI har nogen tråde der er ca et år gamle om vaskenødder også... Der står en helt masse...

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Zafir skriver:

Det er sådan nogen skaller, der laver noget sæbeagtigt, når de bliver våde Tøjet bliver super blødt og der kommer ikke noget snask ud i naturen.

VI har nogen tråde der er ca et år gamle om vaskenødder også... Der står en helt masse...

Har lige googlet det og det lyder bare helt vild spændende!!!
og det vasker også pænt rent når der er babymad og frugt pletter samt andre uheld? 

Anmeld

23. januar 2010

Moderator

missKat skriver:

Har lige googlet det og det lyder bare helt vild spændende!!!
og det vasker også pænt rent når der er babymad og frugt pletter samt andre uheld? 

Jeg ahr ikke brugt det mens jeg havde baby og Idun har aldrig spist babymad, så jeg ved det desværre ikke... Sorry...

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Zafir skriver:

Jeg ahr ikke brugt det mens jeg havde baby og Idun har aldrig spist babymad, så jeg ved det desværre ikke... Sorry...

okay 

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

missKat skriver:

Hej piger,

hvad bruger I af vaskepulver hjemme hos jer og hvad har I gode erfaringer med???

Grunden til at jeg spørger er, at vi nu bor i lejlighed med vaskeri, hvor der er vaskepulver/skyllemiddel/uldvask osv "indbygget", når vi vasker. Så vi har ikke indflydelse på hvad mærke det har været og om hvorvidt der er parfume osv i.

Nu har vi så købt hus og skal jo til selv at bestemme.
Vi venter også vores første barn til start april, så det skal være noget uden parfume og må gerne være godt for miljøet også.
har hele tiden gået efter ecover, men er blevet betænksom eftersom det blev afsløret i basta, at det jo bestemt ikke er så "rent" som de har givet udtryk for. Ikke at de ikke stadig er bedre end så meget andet, men som firma synes jeg de er nogen "værre nogen"   
Har så tænkt på ënglemark vaskepulver. Har hørt det skulle vaske rigtig godt og er jo uden parfume og miljøvenligt. Er der nogen der har erfaring med det?? 

et sidste spørgsmål - vi har nogen store maskiner og ligeledes tørretumblere her hvor vi bor nu, og det ville jo være SÅ nemt at vaske og tumble alt "fisens" tøj, sengetøj, stofbleer osv inden vi flytter. Men ville du gøre det når du ikke ved hvad vaskepulver du vasker i?????

Hejsa

Vi køber en billig en fra Bilka, som koster 20 kr for 3 kilo:0)

Den er uden parfume:0) Vasker rigtig godt:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.