2 års undersøgelsen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Mutti2

Den har vi været til i dag

Og det gik bare super fantastisk

Hun vejer nu 12,3 og er 87 cm  Så for første gang ligger hun pænt på kurven  Dejligt at jeg ikke skal være så fokuseret på hendes vægt mere

Og så var damen meget imponeret over hende sprog samt hendes evne til at fokusere, og holde sig selv i gang.

Så det var en super stolt mor, der gik derfra

Hvordan gik det med jeres smukke guldklumper?? Hvad vejer de efterhånden??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

trunte89

Kan godt forstå du er stolt! Det skal man være

Sara har først tid til undersøgelsen 8/2, er spændt på hvad de siger.

Hendes vægt ligger på en 12,5, og vil gætte på, at hun er 88-90 cm. Men er spændt på at få det målt sådan lidt mere præcist.

Ved 1 års undersøgelsen var det 11,3 kg og 83 cm. ( vi fik det dog kun til 81 herhjemme)

- Trine

Anmeld

8. februar 2010

trunte89

Så kom vi også afsted.

Hun måler 91 cm og vejer 12,5. Så hun er vokeset omkring 10 cm og har taget små 1,5 kg på på et år.

Hendes egen kurve har taget en lille 'pause'.

Hun har altid ligget i den høje ende af kurven, men nu ligger hun mere 'normalt'. Så vi skal til tjek om et halvt år for at følge med i hvordan det går.

Men derudover var lægen tilfreds nok med hende. Hun bliver meget stille og betuttet når vi kommer nye steder hen, men hun (lægen) fik hende da til at sige lidt forskellige dyre navne ovs.

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

min datter var nu lidt større end jer andres

hun vejede 15 kg og var 89 høj, så hun ligger i den høje ende af kurven, dog uden at overskride.

da vi døjer lidt med overvægt på min mands side blev det aftalt at vi skal til tjek hver 3. måned... better safe than sorry som jeg altid siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.