Hjælp Miiiq!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa Piqe ...

Jeq har liiie bruq for lidt hjælp ...
Jeq har en riqtiq riqtiq qod veninde som jeq har haft helt fra da vi qik på efterskole samm ... Et par uqer før jeq født Min datter skrev vi samm 24/7 oq et par uqer efter jeq have født hende skrev vi os samm 24/7 oq nu høre jeq næsten aldriq fra hende mere oq det er jeq sQ meqet ked oq skuffet over da vi havde det rqitiq qodt samm oq ku snakke om baby`er oq det hele da hun os selv har en piqe ... hun er qodt nok lidt ældre end min Piqe ...

Men har så fundet ud a hun er beqyndt oq snakke oq være meqet samm me en anden piqe vi os har qået på efterskole samm me oq de ses meqet tit men da jeq bor tættere på end hende den anden ka hun ikk enqanq komme oq besøqe miiiq  oq efter de så er beqyndet oq snakke oq være så meqet samm ... Føler jeq sQ virkeliq a hun bare har Droppet miiiq totalt oqså har taqet hende den anden frem for miiiq ... Jeq høre kun fra hende når jeq selv skriver til hende ellers ikk oq det sys jeq sQ ikk er særliq fair ... Hun har saqt så manqe qanqe efter min datter blev født a nu skulle vi snart ses oq det er bare ikk blevet til noqt som helst endnu oq imorqen er det 3 månede siden min datter blev født det ka jeq jo ikk riqtiq bruqe til noqt som helst ... Er sQ så skide ked a det hver eneste daq

Noqn der ka hjælpe miiiq me hva jeq måske ka qøre for oq komme til oq snakke me hende iqen ? ? ?

Hilsen Stine ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.