hjælp underligt udslet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.024 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Mama3

hej piger er har lige opdaget nogen underlige plamager på min datters lår er der nogen af jer det har set det før og hva synes i skal jeg reagere på det... hun har ikke feber eller noget hun er kun lidt pylret og det har hun været hele dagen.

håber virklig der er nogen der kan hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Mama3

filuccasmor skriver:

hej piger er har lige opdaget nogen underlige plamager på min datters lår er der nogen af jer det har set det før og hva synes i skal jeg reagere på det... hun har ikke feber eller noget hun er kun lidt pylret og det har hun været hele dagen.

er der slet ikke nogen det kan hjælpe??

Anmeld

22. januar 2010

bette

umiddelbart ligner det lidt børneeksem.. men så alligevel ikke mht de hvide pletter..

Anmeld

22. januar 2010

bette

hvor gammel er hun?

Anmeld

22. januar 2010

Joan ( Smallie )

Det ligner noget nellefeber (staves ) kløre hun i det? og ja hvor gammel er hun?

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

jeg ville helt sikkert kontakte vagtlæge...det ligner der også er blærer....har heller ingen bud...børns sygedomsbillede er ofte anderledes end vores andres.....jeg ved godt man kan kont. vagtlæge unødigt men hellere det end andet...

Anmeld

22. januar 2010

Mama3

bette skriver:

umiddelbart ligner det lidt børneeksem.. men så alligevel ikke mht de hvide pletter..

hun er 1½ år og jo det klør på hende

Anmeld

22. januar 2010

bette

hmm ja vile nok også gætte på nældefeber.. har ik lige min sygdomsbog ved hånden lige nu.. men skal se om jeg kan finde den snarest..

Anmeld

22. januar 2010

Amelia<3

filuccasmor skriver:

hej..

Siden hvornår har hun haft det ??

Min datter havde det på maven og på ryggen, de ligner lidt hudsvamp syntes jeg.. Jeg ville tager til læge med hende så hun kan blive undersøgt.

Anmeld

22. januar 2010

TbCp

Har hun været i nærheden af dyr? Synes godt det kunne ligne loppebid eller sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.