Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

FruEllingsen

vi er ikke blevet enige om navn endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vores lille søn kommer til at hedde Jonathan, hans far er svensk så vi har valgt et rigtigt Astrid Lindgren-navn

Anmeld

27. januar 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Vores lille søn kommer til at hedde Jonathan, hans far er svensk så vi har valgt et rigtigt Astrid Lindgren-navn

jonathan - sikke et skønt navn

Anmeld

27. januar 2010

Sofia

Rosa skriver:

Jonathan Løvehjerte 

Anmeld

3. februar 2010

Phoenix

Min lille dreng skal hedde Villads

Anmeld

4. februar 2010

Tdittmann

Hvis der kommer en pige ud skal hun hedde Maja eller Alberte

og kommer der en dreng ud skal han hedde Asbjørn

Har i forvejen Amalie og Camilla

Anmeld

5. februar 2010

Gaia

Vores pige skal hedde Maja Min forlovede drømte i begyndelsen af graviditeten, at det blev en pige og at hun skulle hedde Maja.. Han vækkede mig endda for at fortælle det Så kunne jeg ligesom pakke sammen med mine navne forslag Men gør ikke noget..Nu kan hun ikke hedde andet en Maja

Anmeld

5. februar 2010

MyBaby

Vi har faktisk ikke talt så meget om det endnu og jeg synes, det er svært at forholde sig til navne, før vi har den lille i vores arme. Vi ved heller ikke endnu, om det bliver en dreng eller en pige, så det gør det også lidt sværere.

Men vi er helt vilde med navnene Johannes og Ida Marie, så måske bliver det et af dem.

Anmeld

9. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi venter en lille pige, og hun skal hedde Frederikke

Det var mandens ønske, men jeg er nu også selv tosset med navnet. Valget stod imellem Alberte og Frederikke, og da jeg fik lov at bestemme vores første datters navn, var det mandens tur denne gang

Anmeld

10. februar 2010

Sissa

Vores soen skal hedde Alexander - storebror hedder Christopher og storsoester hedder Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.