Overvejede du at give dit barn væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

qtv

Jeg er journalist og er ved at researche til et program om unge mødre. Programmet skal handle om de udfordringer, der er forbundet med at være ung mor. Og det svære  valg,  man står overfor,  når man er ung og gravid.

Hvordan beslutter man, om man skal få en abort eller beholde barnet. Og hvad gør man, hvis man er så langt henne i graviditeten,  at det er for sent at få abort? 

Derfor vil jeg gerne snakke med unge mødre eller gravide,  der har overvejet  at bortadoptere sit barn, men så måske alligevel valgte at beholde det.

I kan skrive til mig herinde eller sende en mail til sanne.andersen@eyeworks.tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Bare mig..

Hej. Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til noget, men vi stod overfor den store beslutning om vi skulle beholde eller få en abort. Vi er 18 og 20 år gamle. Skriv gerne hvis du kan bruge det.

Ved godt, du har skrevet bortadopterer, men måske?

Held og lykke.

Marikka der skal føde til maj.

Anmeld

22. januar 2010

Sees

Hejsa.

Jeg fandt ud af at jeg var gravid, da jeg var 20 uger henne, og jeg var langt langt nede, og spurgte læge, JM og det hele til råds, for hvad jeg kunne gøre for at få en abort.
Fandt derefter ud af at jeg skulle føde et dødfødt barn, hvis jeg skulle af med ham - Og det var noget jeg skulle have lov til af højere mennesker - Derfor valgte jeg at beholde min søn, hvilket jeg er evigt lykkelig for idag.
Ved ikke om det kan bruges, men du er velkommen til at kontakte mig!

Mvh. Mette.

Anmeld

22. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvis du kan bruge mig/ min historie så må du endelig kontakte mig.

Kort fortalt:
Opdagede jeg var gravid- 18år. Havde lige købt splinter ny bil og var ved at uddanne mig social- og sundhedshjælper.
Fik tid til en abort, men fik valget i 5 min. om Astrid sku blive i maven eller fjernes.
Valgte det sidste og har siden jeg fødte haft en stor kamp med kommune om at kunne leve med en stram økonomi.
Har en skøn datter der bliver nydt dagen lang..

Men mht bortadoption har det ikke været på overvejelse..

Mvh Louise - Astrid 25.03-09

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej jeg ved heller ikke om jeg kan bruges, men du får lige min historie hurtig..

jeg blev gravid som 18årig, og da jeg var 5uger henne ca, sagde min daværende kæreste at han ikke ville være sammen med os mere.. så der stod jeg skulle jeg være alene mor eller få en abort, og det tænkte jeg lang tid over, og mange sagde få en abort. men jeg valgt så at sige jeg ville beholde barnet, og det er jeg så evig taknemlig for jeg gjorde, da jeg har den dejligste datter nu, der er 1mdr.. og fandt så også manden i mit liv.. så det hele faldt på lads.. men hold da op jeg har har tænkt meget på abort en tid.. ved ikk om det kunne bruges .. ¨knus cille

Anmeld

22. januar 2010

saxa

Har en veninde der overvejede bortadoption - da hun først fandt ud af hun skulle være mor - da hun var igang med at føde. Så papirerne var klar osv. Men da hun endelig havde sin søn i armene, rev hun papiret i stykker

Anmeld

22. januar 2010

anna-jonas

Jeg har arbejdet som sygeplejerske, på et svangreafsnit, og der havde vi af og til en mor, der af den ene eller anden grund valgte at bortadoptere barnet. Du kunne evt. sætte en seddel op på et svangreambulatorium.............hvor du søger kvinder der har disse overvejelser.

M.v.h Mette

Anmeld

27. januar 2010

Renesmee

Jeg blev gravid første gang som 18 årig og var ikke et sekund i tvivl på om jeg ønskede barnet. I dag har jeg en dejlig dreng på 7 år og fortryder bestemt ikke.

Anmeld

27. januar 2010

Kvindemin

Jeg er ung mor, 20 år gammel og venter mit 2 barn med den samme far.

Har aldrig i mit liv overvejet abort, eller bortadoption

Ja jeg bliver hel harm over det der indlæg..

Unge mødre mig her, unge mødre mig der.

Anmeld

27. januar 2010

Corn

Chritinap skriver:

Jeg er ung mor, 20 år gammel og venter mit 2 barn med den samme far.

Har aldrig i mit liv overvejet abort, eller bortadoption

Ja jeg bliver hel harm over det der indlæg..

Unge mødre mig her, unge mødre mig der.

Kan ikke forstå du bliver harm.

At overveje at give sit barn fra sig, fordi man mener det kan få mere end man selv har at byde ind med, synes jeg er enormt stort og flot.

Det er da modenhed der siger noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.