Altså, den der bagemaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Rasmine

er sgu et kæmpe hit!

For 3. gang i denne uge er den igang.

Lige nu er der et (økologisk) franskbrød igang, så der er noget lækkert til ungerne og barnepigen, i eftermiddag.

Nå... Bare bla bla herfra!

(Men prøv den, prøv den.....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Joan ( Smallie )

Hvorfor er det så meget nemmer med en bagemaskine?

Jeg slår jo også bare dej sammen i hånden og Niels elsker at hjælpe og vi bager da også nogen gange i ugen.

Kom Mette gør min verden lidt større

Anmeld

22. januar 2010

Nadi

Den gang vi skulle tømme min svigermors hus var der sådan en bagemaskine, og ville rigtig gerne have haft den. Men nej nej den havde vi ikke noget at bruge til i førlge manden, så nu får han lov til at give mig en enten i "indflyttergave", fødsesldagsgave eller julegave  for jeg VIL have en.

Bliver så misundelig hver gang du skriver

Anmeld

22. januar 2010

Chris H

Jeg er altså også med på bagemaskinen  Super godt og nemt, og ellers ville der nok aldrig blive bagt frisk brød herhjemme

Anmeld

22. januar 2010

Rasmine

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvorfor er det så meget nemmer med en bagemaskine?

Jeg slår jo også bare dej sammen i hånden og Niels elsker at hjælpe og vi bager da også nogen gange i ugen.

Kom Mette gør min verden lidt større

Gør din verden større?????

Fordi jeg ikke gider have fingrene i noget dej, og fordi I'm worth it!!! -Var det svar nok?

Anmeld

23. januar 2010

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Gør din verden større?????

Fordi jeg ikke gider have fingrene i noget dej, og fordi I'm worth it!!! -Var det svar nok?

Jamen jeg har jo aldrig vært i nærheden af sådan en bagemaskine så jeg ved ikke en skid om hvordan den ser ud, hvad fordele der kan/er ved den.

Jeg er jo meget gammeldags og har først lige i dag fået skiftet mit fjernsyn ud der havde håndsving med en fladskærm. Ting tager tid her ude på landet

Anmeld

23. januar 2010

BK

Jamen jeg har jo aldrig vært i nærheden af sådan en bagemaskine så jeg ved ikke en skid om hvordan den ser ud, hvad fordele der kan/er ved den.

Jeg er jo meget gammeldags og har først lige i dag fået skiftet mit fjernsyn ud der havde håndsving med en fladskærm. Ting tager tid her ude på landet

Det eneste jeg ved om bagemaskiner er at jeg slipper for at have det stas af dej på mine finge... Jeg hader at bage, men gør det tit for mandens og børnenes skyld...

Som åbenbart også er gammeldags, for jeg har stadig mit gamle fjernsyn med håndsving stående... Har kun fladskærm til min computer fordi den fulgte med da jeg købte den...

Anmeld

23. januar 2010

Joan ( Smallie )

Klock skriver:

Det eneste jeg ved om bagemaskiner er at jeg slipper for at have det stas af dej på mine finge... Jeg hader at bage, men gør det tit for mandens og børnenes skyld...

Som åbenbart også er gammeldags, for jeg har stadig mit gamle fjernsyn med håndsving stående... Har kun fladskærm til min computer fordi den fulgte med da jeg købte den...

Ha ha godt trold er jeg glad for at høre. Den eneste grund til det blev skiftet ud nu var også at det gamle gik i stykker. Så gik lige fra 26 tommer til 42 shit jeg syntes det er stort.

Nå bage maskine fylder man så bare mel og gær i maskinen og så klare den resten?

Joan som ingen ide har om hvordan en magemaskine virker??

Anmeld

23. januar 2010

Rasmine

Hvordan den ser ud? -Den fylder det halve af køkkenbordet og er grim som bare fa'en. Men for hölle det er noce at vågne op til friskbagt franner!

Anmeld

23. januar 2010

Rasmine

Ha ha godt trold er jeg glad for at høre. Den eneste grund til det blev skiftet ud nu var også at det gamle gik i stykker. Så gik lige fra 26 tommer til 42 shit jeg syntes det er stort.

Nå bage maskine fylder man så bare mel og gær i maskinen og så klare den resten?

Joan som ingen ide har om hvordan en magemaskine virker??

Nja, der skal altså også vand i!

Men ja, vand med tørgær, og mel, og hvad man ellers lige synes, gulerødder måske.

Tryk på knappen, og vupti er der brød.

Har tilbudt Lise at bånde en brød sekvens, var det noget for dig også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.