Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Rasmine

Nu gider Razz endelig se andet end Telefåkker, Po'Per, Bytte'Bob og Ma'Tog. Han har nu kastet sin kærlighed på "Biler'T"!

Så nu render han rundt med de små figurer, som Mille har givet ham: Bumle, Diwert (Lynet Mcqueen), Dot (Doc) og Lille But (Den lille grønne bus)

Hvad med Jeres unger, hvad ser de?

(Hvis de "endelig" får lov til at se film?    )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Millebasse

Her bliver der set "Prop og Berta", han elsker simpelthen den film!!

Ellers er vi også på Byggemand Bob og Postmand Per..

Vi har så også optaget Cars-filmen, men den fænger desværre ikke så godt...

Anmeld

22. januar 2010

Anja

Elias har haft en laaaaang periode med Cars.

Så kastede han sin kærlighed på filmene om børnene fra Krageøen, de er faktisk også ret sjove og ganske fredelige

Anmeld

22. januar 2010

Joan ( Smallie )

Traktor tom, byggemand bob og biler både de små og stor

Anmeld

22. januar 2010

Tynen

Traktor Tom og Jordbær-bær-bær Marie (Fårk, jeg hader introsangen til det skidt)

Anmeld

22. januar 2010

Marco2

Hader telefuckerne. Det er så enerverende at se på. Men ungerne elsker dem jo, så ...

Men herhjemme står den udelukkende på prinsesse-film.... hvorfor???

Matel's Barbie har lavet sådan nogle eventyrfilm, så her er det tommelise, Diamantslottet, Disneys Prinsess film mm.

Jeg selv var ikke særlig "piget" da jeg var lille, men skal da lige love for at Emily er. Ved ikke hvor hun får det fra...Hun leger med sit slot og sine prinsessefigurer, og ser prinsessfil,. Og vil helst ha tjole (kjole) på....

AG

Anmeld

22. januar 2010

Kaufie

CARS - big time og stadigvæk.....

Men også Thomas Tog, Ni Hao Kai Lan.... Og Peter (Pe)Dal.

Når han er hjemme hos mine forældre, er det Lille Per.....

Anmeld

22. januar 2010

Monica

Peter Dal, han har været et hit længe... Men den anden dag så vi Vaskepot - og siden har han kun snakket om prinsesser. Så vi synger også meget Tornerose, altså, vi har jo ikke sådan overvældende meget prinsesse gejl...

Anmeld

22. januar 2010

BellaT

Bamse og Kylling! En gang imellem Tractor Tom..

Anmeld

22. januar 2010

..

Marco2 skriver:

Hader telefuckerne. Det er så enerverende at se på. Men ungerne elsker dem jo, så ...

Men herhjemme står den udelukkende på prinsesse-film.... hvorfor???

Matel's Barbie har lavet sådan nogle eventyrfilm, så her er det tommelise, Diamantslottet, Disneys Prinsess film mm.

Jeg selv var ikke særlig "piget" da jeg var lille, men skal da lige love for at Emily er. Ved ikke hvor hun får det fra...Hun leger med sit slot og sine prinsessefigurer, og ser prinsessfil,. Og vil helst ha tjole (kjole) på....

AG

Ja. hvad sker der lige for det.. Jeg har heller aldrig været piget men Smilla er også en rigtig lille prinsesse..

Smilla gider slet ikke se tv.. Kunne ellers være meget rart hvis hun gjorde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.