bëbë joü badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
512 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Anitta J

jeg sælger dette badekar, da min datter fik en stor balje af sin oldemor desværre har jeg ik plads til begge dele her der er indbygge termometer i proppen eller hvad man nu kalder det, og så der body og shampoo dispenser med som en fast del af karret. der er også monteret en slange til at lukke vandet ud så det ik er over det hele, slangen kan sættes fast under badekarret. det er i neutral farve (sandfarvet) der medfølger et stativ som passer til alle kar. der er lidt rust nederes på benene, men intet af betydning. stativet passer til alle badekar. købt i kære børn. har også en babybjørn bæresele, med tryk knapper, i marine blå farve. alle tingene er i tip top stand, bæreselen er brugt en del, men bliver self vasket i neutral vaskepulver inden afsendelse.

sender gerne men modtager betaler porto. da jeg ik har sendt før, ved jeg ik hvad det koster. pris for kar+stativ 400 kr.
babybjørn bæresele 200 kr.

billedet er ikke af mine bæresele, men samme model, bare i mere blå farve og helt hvide linjer ned.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Anitta J

camian skriver:

jeg sælger dette badekar, da min datter fik en stor balje af sin oldemor desværre har jeg ik plads til begge dele her der er indbygge termometer i proppen eller hvad man nu kalder det, og så der body og shampoo dispenser med som en fast del af karret. der er også monteret en slange til at lukke vandet ud så det ik er over det hele, slangen kan sættes fast under badekarret. det er i neutral farve (sandfarvet) der medfølger et stativ som passer til alle kar. der er lidt rust nederes på benene, men intet af betydning. stativet passer til alle badekar. købt i kære børn. har også en babybjørn bæresele, med tryk knapper, i marine blå farve. alle tingene er i tip top stand, bæreselen er brugt en del, men bliver self vasket i neutral vaskepulver inden afsendelse.

sender gerne men modtager betaler porto. da jeg ik har sendt før, ved jeg ik hvad det koster. pris for kar+stativ 400 kr.
babybjørn bæresele 200 kr.

da jeg kun lige har skiftet det ud igår er der stadig sæbe i dispenserne, og kan sagtens stadig bruges. indholder er derma shampoo og til kroppen i den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.