Betræk til Voksi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Kristina V

Så ska hun igang i weekenden..

Har købt det grønne katvig sengetøj for noget tid siden nu, men fik idag snøvlet mig ind i stof2000 og købt stof til indersiden af posen.

Købte en sej grøn, som er lidt velour blød agtig, men som er super begaheligt for den lille..

Ska nok ligge billeder ind når jeg kommer lidt igang..

Mangler dog en ide til lukningen.. Har tænkte lidt på velcro i stedet for snørre, men ved ikk om det bliver for mystisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

SaNiNa

et glæder jeg mig til at se

Anmeld

21. januar 2010

Cris

Hehe jeg har den samme i brun til min voksi pose

Anmeld

24. januar 2010

Skouboe

Kristina V skriver:

Har købt det grønne katvig sengetøj for noget tid siden nu, men fik idag snøvlet mig ind i stof2000 og købt stof til indersiden af posen.

Købte en sej grøn, som er lidt velour blød agtig, men som er super begaheligt for den lille..

Mangler dog en ide til lukningen.. Har tænkte lidt på velcro i stedet for snørre, men ved ikk om det bliver for mystisk..

Jeg tror du bliver ked af velcro og jeg ville slet ikke turde bruge det, hvis du har planer om at bruge bærepladen.

Hvis du synes snørerne er for trælse, ville jeg bruge spænder.

Anmeld

24. januar 2010

Pige2009

Jeg har en Voksi Aktiv og der er click system, hvilket er super nemt og praktisk. Kan vamt anbefale denne form for lukning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.