Vitaminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - nu regner jeg jo ikke med at jeg skal have tvillinger,  MEN - jeg sad og stenede i morges og stede over om man skal tage DOBBELT vitaminer og folinsyre, når man er gravid med tvillinger?... Eller hvordan fungerer det?...

Jeg ved ikke om det bare er mig, med skøre tanker eller om der er nogen der ved det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Lone Jakobsen

det tror jeg umiddelbart ikke man skal, fx. døjede jeg meget med diare som bivirkning af jerntilskud....så tænk hvis jeg sku ta dobbelt dosis

Anmeld

21. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså - nu regner jeg jo ikke med at jeg skal have tvillinger,  MEN - jeg sad og stenede i morges og stede over om man skal tage DOBBELT vitaminer og folinsyre, når man er gravid med tvillinger?... Eller hvordan fungerer det?...

Jeg ved ikke om det bare er mig, med skøre tanker eller om der er nogen der ved det...

Godt spørgsmål - men det tror jeg ikke.

Skal til lægen på mandag, så ved jeg det

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Godt spørgsmål - men det tror jeg ikke.

Skal til lægen på mandag, så ved jeg det

Du må da gerne lige skrive det Jeg blev bare lige nysgerrig...

Anmeld

21. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Du må da gerne lige skrive det Jeg blev bare lige nysgerrig...

Det skal jeg prøve at huske.

Nu vil jeg gå i seng igen.. havde ellers planer om at gå ud at lure på de der tvillingevogne for at se, hvor store de egentlig er!

Meeen kvalme og træthed har da lige lokket mig i seng i stedet.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Det skal jeg prøve at huske.

Nu vil jeg gå i seng igen.. havde ellers planer om at gå ud at lure på de der tvillingevogne for at se, hvor store de egentlig er!

Meeen kvalme og træthed har da lige lokket mig i seng i stedet.

Jeg vil også hjem i seng...

Anmeld

21. januar 2010

Malene84

Zafir skriver:

Det skal man IKKE - Thank God - tænk hvis man skulle, hold da kæft en regning det ville blive  Kan dog godt følge din tanke. hehe. den har også strejfet mig

Anmeld

21. januar 2010

Amso

Zafir skriver:

Tror i de fleste tilfælde heller ikke man behøves tage to gange vitaminer. jeg tager gravitamin og regner da kun med at jeg får en baby. smiler. Og det var lige før jeg havde for mange vitaminer i kroppen. Havde mere en RIGELIGT. 

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Okay Så fandt jeg da ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.