Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så var jeg til 3 mdr.s kontrol i går efter mit keglesnit. Jeg fik taget en celleprøve som jeg får svar på i løbet af 10 dage. Det så ellers pænt ud "dernede", så det var jo bare dejligt.
Det var en ny en der skulle undersøge mig og jeg tror ikke, at han havde mange år på bagen. Han prøvede 3 abenæb og så sagde han lige; vi prøver lige en gammeldags. Så kiggede han på mig og sagde; jeg henter lige Dr. Tri. Hm hm hm. Nå, men Dr. Tri kom og han kunne heldigvis godt finde min livmoderhals. Jeg er ikke sart, men puha, det var godt nok ubehagelig efter sådan en gang masen rundt "dernede".
Jeg blev også scannet og min cyste er uændret, 5x4 cm. De forstår ikke, at Hvidovre ikke har opereret mig endnu (jeg skal scannes igen den 18/2 på Hvidovre og først der ville man tage stilling til om jeg skulle opereres). Dr. Tri vil nu skrive til Hvidovre og bede dem om, at tage mig ind noget før og at jeg SKAL opereres, da den ikke vil gå væk af sig selv. Jeg er også begyndt, at få ondt indimellem og det er fordi, at cysten er begyndt, at trykke på min æggestok som så bevæger sig i mærkelige retninger.
Knus fra
Katja 

Anmeld