(marts) Celleprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så var jeg til 3 mdr.s kontrol i går efter mit keglesnit. Jeg fik taget en celleprøve som jeg får svar på i løbet af 10 dage. Det så ellers pænt ud "dernede", så det var jo bare dejligt.

Det var en ny en der skulle undersøge mig og jeg tror ikke, at han havde mange år på bagen. Han prøvede 3 abenæb og så sagde han lige; vi prøver lige en gammeldags. Så kiggede han på mig og sagde; jeg henter lige Dr. Tri. Hm hm hm. Nå, men Dr. Tri kom og han kunne heldigvis godt finde min livmoderhals. Jeg er ikke sart, men puha, det var godt nok ubehagelig efter sådan en gang masen rundt "dernede".

Jeg blev også scannet og min cyste er uændret, 5x4 cm. De forstår ikke, at Hvidovre ikke har opereret mig endnu (jeg skal scannes igen den 18/2 på Hvidovre og først der ville man tage stilling til om jeg skulle opereres). Dr. Tri vil nu skrive til Hvidovre og bede dem om, at tage mig ind noget før og at jeg SKAL opereres, da den ikke vil gå væk af sig selv. Jeg er også begyndt, at få ondt indimellem og det er fordi, at cysten er begyndt, at trykke på min æggestok som så bevæger sig i mærkelige retninger.

Knus fra

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Så var jeg til 3 mdr.s kontrol i går efter mit keglesnit. Jeg fik taget en celleprøve som jeg får svar på i løbet af 10 dage. Det så ellers pænt ud "dernede", så det var jo bare dejligt.

Det var en ny en der skulle undersøge mig og jeg tror ikke, at han havde mange år på bagen. Han prøvede 3 abenæb og så sagde han lige; vi prøver lige en gammeldags. Så kiggede han på mig og sagde; jeg henter lige Dr. Tri. Hm hm hm. Nå, men Dr. Tri kom og han kunne heldigvis godt finde min livmoderhals. Jeg er ikke sart, men puha, det var godt nok ubehagelig efter sådan en gang masen rundt "dernede".

Jeg blev også scannet og min cyste er uændret, 5x4 cm. De forstår ikke, at Hvidovre ikke har opereret mig endnu (jeg skal scannes igen den 18/2 på Hvidovre og først der ville man tage stilling til om jeg skulle opereres). Dr. Tri vil nu skrive til Hvidovre og bede dem om, at tage mig ind noget før og at jeg SKAL opereres, da den ikke vil gå væk af sig selv. Jeg er også begyndt, at få ondt indimellem og det er fordi, at cysten er begyndt, at trykke på min æggestok som så bevæger sig i mærkelige retninger.

Knus fra

Katja

Årh gud   Han lyder lige som sådan en man gider skal stå og rode dernede  

Fint det hele så ok ud , undrer mig stadig jeg aldrig skulle have taget celle prøve efter mit kegle snit   Hvor er det irriterende de ike har fjernet den cyste , man vil da bare så gerne have det overståët ,,

Anmeld

21. januar 2010

MoarHvidovre

Mammi ,,, skriver:

Årh gud   Han lyder lige som sådan en man gider skal stå og rode dernede  

Fint det hele så ok ud , undrer mig stadig jeg aldrig skulle have taget celle prøve efter mit kegle snit   Hvor er det irriterende de ike har fjernet den cyste , man vil da bare så gerne have det overståët ,,

Mærkeligt, at du aldrig har været inde efterfølgende og få taget celleprøve. Jeg skal have taget igen om 3 mdr., så 6 mdr. og efterfølgende 1 gang om året de næste 10 år. De bliver taget hos gyn.

Det var ikke særlig rart, at han blev ved med, at rode dernede  hm hm hm ...

Ja, det er godt nok irriterende, at de ikke bare har fjernet den cyste - håber det hjælper nu, hvor Hvidovre bliver "rykket. Jeg under mig bare over, at de ikke lytter efter gyn (hvor jeg har gået til kontrol).

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Mærkeligt, at du aldrig har været inde efterfølgende og få taget celleprøve. Jeg skal have taget igen om 3 mdr., så 6 mdr. og efterfølgende 1 gang om året de næste 10 år. De bliver taget hos gyn.

Det var ikke særlig rart, at han blev ved med, at rode dernede  hm hm hm ...

Ja, det er godt nok irriterende, at de ikke bare har fjernet den cyste - håber det hjælper nu, hvor Hvidovre bliver "rykket. Jeg under mig bare over, at de ikke lytter efter gyn (hvor jeg har gået til kontrol).

Undrer også mig at de ikke lytter   Altså jeg får bare foretaget en alm smear hvert år ,,,  Vil da høre lægen hvorfor  næste gang jeg er dernede ..

Anmeld

21. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Knus fra

Katja

Det var da dejligt at det så ud som det skulle efter keglesnittet .

Har selv engang  prøvet at det var en nyuddannet læge der skulle undersøge mig og til sidst måtte jeg simpelthen kapitulere, jeg kunne slet ikke magte alt det roden rundt i blinde. Han foreslå ellers at vi kunne prøve med jomfru spectret (staves) men der måtte jeg så fortælle ham at jeg på nuværende tidspunkt var ligeglad hvor lille instrumentet var, jeg ville bare væk. Det er ski ikke altid sjovt at være prøveklud, men hvordan skal de ellers lære det .

Irriterende at du har ondt pga af cysten, men godt at der nu vil blive gjort noget ved det. Håber at det kommer til at hjælpe når den bliver fjernet.

Håber du er ved godt mod Katja

massere af varme fra mig

Anmeld

27. januar 2010

MoarHvidovre

Så er jeg lige blevet ringet op af min gyn og de havde fået svar på min celleprøve - der var INTET  super dejligt  Jeg skal have taget ny celleprøve om 3 mdr.

Min gyn rykkede jo Hvidovre hospital vedr. min cyste og jeg skal ind og scannes den 3/2 (i stedet for den 18/2). Det er en overlæge der skal gøre det. Jeg forventer, at de sender mig til operation en af de efterfølgende uger.

Knus

Katja

Anmeld

28. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Så er jeg lige blevet ringet op af min gyn og de havde fået svar på min celleprøve - der var INTET  super dejligt  Jeg skal have taget ny celleprøve om 3 mdr.

Min gyn rykkede jo Hvidovre hospital vedr. min cyste og jeg skal ind og scannes den 3/2 (i stedet for den 18/2). Det er en overlæge der skal gøre det. Jeg forventer, at de sender mig til operation en af de efterfølgende uger.

Knus

Katja

Ihh hvor dejligt at cellerne nu opfører sig ordentlig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.