Den bedste forfatter EVER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Loggidut

det er da Dan Brown!

jeg sluger simpelthen hans bøger som er det slik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Nadi

Han er bare god!!

Jeg fik det Forsvundende Tegn i julegave, har kun lige fået læst de første par sider. Jeg sluger dem nemlig også råt, så ville være lidt bitter over ikke at kunne gøre den færdig når først jeg er gået igang. 

Ellers har jeg læst Tankado's Kode, DaVinci Mysteriet og Engle & Dæmoner.

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

Nadi skriver:

Han er bare god!!

Jeg fik det Forsvundende Tegn i julegave, har kun lige fået læst de første par sider. Jeg sluger dem nemlig også råt, så ville være lidt bitter over ikke at kunne gøre den færdig når først jeg er gået igang. 

Ellers har jeg læst Tankado's Kode, DaVinci Mysteriet og Engle & Dæmoner.

jeg har læst davinci, engle og dæmoner og er nu igang med Tankados kode...jeg har morderisk bedrag i mit skab, den venter endnu, for i dag fik jeg nemmelig Det forsvundne tegn af Michael...weeeee, så nu skal Tankados kode afsluttes...glæder mig så meget til min nye bog

Anmeld

21. januar 2010

..

Måske jeg skulle tage mig sammen til at få læst nogen af hans bøger..

Hanne-Vibeke Holst er altså også god..

Anmeld

21. januar 2010

Stumpen

For at lyde rigtig øffe-agtig, så er jeg slet ikke enig med dig der

Jeg kunne rigtig godt lide engle og dæmoner samt da vinci.. Er pt 2/3 inde i det forsvundne tegn og det er fatisk først halvvejs han for alvor fangede mig denne gang.. Han er så ekstern beskrivende.. Mine forventninger har i hvertfald været for høje til denne bog -desværre....

Men er du til krimier, så prøv "dødenkelt" af peter james 1. af 4.. Fuck den er god, men self. slet ikke i Brown stilen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.