Millebasse og Nadi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Tut

Hej højgravide tøser,

Er der snart optræk til at en af pigerne kommer til verden?

Knus Mette - der glæder sig til at se de nye Juli-babyer, for jeg synes allerede Nana Rose er blevet stor (selvom hun kun er 8 uger i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Nadi

NEJ!!!
Ved ikke hvor mange gange der er blevet sagt: "Kom ud!" idag til maven (selv Oliver har været henne og kommandere hende ud ), men det lader dog ikke til at have nogen effekt

Ej er der allerede gået 8 uger, tiden flyver da også afsted, men ihvertfald tillykke med de 8 uger

Anmeld

21. januar 2010

Millebasse

NOPE!!

Her sker absolut ingenting!! Eller det vil sige, at hver aften er jeg ved at bugge under for mine slemme plukveer som virkelig får mig til at hive efter vejret, men så snart jeg ligger mig i min seng, forsvinder de..... Typisk!

Var ved jordmoder igår og hun havde slet ikke regnet med at se mig.. Lillepigen vejer nu 3600 g., så hun behøver da heller ikke blive meget større

Har tid i svangre amb. på mandag, så håber at jeg bliver sat igang der, hvis der ikke er sket noget inden..

Hold da op, 8 uger! Synes også det kun var et par dage siden du skrev at Nana var kommet til verden

Anmeld

21. januar 2010

Tut

Åh Millebasse,

Det er ikke sjovt at gå over tid (jeg fødte Noah 41+0)

Jeg håber at du bliver sat igang på mandag - både for din skyld men så kommer hun d. 25/1 som er den bedste fødselsdags-dato hun kan få (du kan vel næsten ikke gætte at jeg har fødseldag på mandag )

Ja, 3600g det er en fin størrelse.

Anmeld

21. januar 2010

Nadi

Åh hvor jeg kender det! Jeg har også en del plukveer om aftenen og de går bare i sig selv igen, det er møg frustrerende

Man må håbe de kan gøre noget for dig på mandag, det ville da næsten være ulideligt andet, hvis ikke du er gået igang selv til den tid. Hun har jo også en helt udemærket størrelse nu, måske er det dét der er galt. Hun har det simpelthen for godt derinde

Jeg var til mit sidste jdm-tjek idag, og fik også at vide hvis der ikke er sket noget inden den 30. skal jeg ringe op på fødegangen til evaluering af mulig igangsættelse.

I søndags da vi var på sygehuset blev hun skønnet til at veje ca 3400 g, og idag blev vægten skønnet til omkring 3300 g.

Anmeld

21. januar 2010

Loggidut

Tut skriver:

Åh Millebasse,

Jeg håber at du bliver sat igang på mandag - både for din skyld men så kommer hun d. 25/1 som er den bedste fødselsdags-dato hun kan få (du kan vel næsten ikke gætte at jeg har fødseldag på mandag )

ahhh tuttelut!

vel skal hun ej sættes i gang på mandag!

hun føder da i morgen...senest!

Vestøv afsted til i to preggy!

Anmeld

21. januar 2010

Muffinmus

ENIG, sender en røvfuld vestøv i jeres retning, kan sgu ikke passe i skal rende rundt og være elefanter SÅ længe, 9 mdr må da være mere end rigeligt i sig selv

PUUUUST!!!

Anmeld

22. januar 2010

Millebasse

Tut skriver:

Åh Millebasse,

He he, det kunne da være lidt sjovt hvis hun blev født på mandag  Ej, jeg håber også at jeg bliver sat igang på mandag, jeg skal i hvert fald nok snakke for min sag..

Anmeld

22. januar 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Åh hvor jeg kender det! Jeg har også en del plukveer om aftenen og de går bare i sig selv igen, det er møg frustrerende

Man må håbe de kan gøre noget for dig på mandag, det ville da næsten være ulideligt andet, hvis ikke du er gået igang selv til den tid. Hun har jo også en helt udemærket størrelse nu, måske er det dét der er galt. Hun har det simpelthen for godt derinde

Jeg var til mit sidste jdm-tjek idag, og fik også at vide hvis der ikke er sket noget inden den 30. skal jeg ringe op på fødegangen til evaluering af mulig igangsættelse.

I søndags da vi var på sygehuset blev hun skønnet til at veje ca 3400 g, og idag blev vægten skønnet til omkring 3300 g.

Ja, hvad sker der lige med de plukveer!!

Dejligt at du har en dato, hvor du kan sige at der får du en afgørelse.. Og sikke en fin størrelse din bebs også har

Anmeld

22. januar 2010

Marco2

Ahrmen, sker der slet ingenting??

Kom nu piger!!

Hungrer efter fødselsberetninger og billeder af små lækre nyfødte.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.