brev fra kommunen ang tilskud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Loggidut

Michael mener vi har modtaget et brev fra kommunen, hvor i der stod at vi på ny skulle søge om tilskud til dagplejepladsen...

han mener det er noget alle har fået, i ved sådan et standartbrev...men jeg mindes det altså ikke...er der andre der har modtaget sådan et brev?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Anja

Vi får ikke tilskud af nogen art, så nej, vi har ikke fået sådan et brev

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

vi kan hive en lille smule i kraft af at jeg er (skal vi kalde det) mindre højt lønnet, og michael er afløser, så jeg håber det er en and han har gang i

Anmeld

20. januar 2010

Mikkelmusen

vi får tilskud, og har så vidt jeg ved intet brev. Hvornår skulle det være kommet?

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

ved juletid, mener han

Anmeld

20. januar 2010

Mie A

Kunne det evt. være information om at reglerne er ændret en smule, således at de bl.a. tilgode ser de enlige lidt mere. Sådan et brev har vi fået, men mener vi fik det sammen med de nye takster selvom vi ikke får økonomisk friplads.

Bare en tanke.

Anmeld

20. januar 2010

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

ved juletid, mener han

Okay, altså jeg har ikke modtaget noget brev fra kommunen, men de har derimod tilpasset tilskuddet ift hvad jeg får i kontanthjælp.

Jeg tror ikke man skal søge påny, men jeg er selvfølgelig ikke ansat ved kommunen, så måske kan det godt være at reglerne er anerledes for os når vi ikke har job...

Måske kan du ringe og høre på kommunen?

Anmeld

20. januar 2010

Mie A

Man skal ikke søge på ny, medmindre der er ændringer i hustandens indkomst. Heller ikke selvom der er kommet nye takster.

Mie - som har lavet alt for mange økonomisk friplads beregninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.