Ambulance og skadestue.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Diana...

Puha hvor uhyggeligt. godt hun selv fik den op. Og hvor var hun sej altså hun fortjente da helt sikkert den bamse  

Kram til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Tina2

Tak skal I ha:-) Ja hun klarede det flot.....

Det er egentlig ikke så besværligt mere, som det har været... Men altså det KAN jo smutte, som i dette tilfælde :-(

Men siger det jævnligt i børnehaven så de husker det, når de skal til fødselsdage osv.... Og skal da bestemt også være meget obs på det nu når hun skal i skole.....

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

Puha...nej dog...sikke en oplevelse...godt den endte godt. Mne hvilket chok det må have været...

Knus Eva

Anmeld

21. januar 2010

Bondepigen

Nej, en skrækkelig oplevelse!!!

Godt hun fik kastet op! Hvor er hun dog en stærk og sej pige!!!!

Anmeld

24. januar 2010

Tina2

Eva skriver:

Puha...nej dog...sikke en oplevelse...godt den endte godt. Mne hvilket chok det må have været...

Knus Eva

Ja, det var det også! Hun er simpelthen SÅ allergisk overfor det skidt!

Har taget den epi-pen med i børnehaven, og har lovet til imorgen at skrive en udførlig seddel om hvad de skal gøre, HVIS det FORHÅBENTLIG IKKE sker dernede.... Så ville lederen tage det op til møde mandag eftermiddag, for det er meget vigtigt alle dernede er klar over det....

Vi har fx en brødordning hvor vi skiftes til at tage brød med til om eftermiddagen (som de får sammen med frugt) og det er sket et par gange nogle har brød med der er valnødder i.... Der har Filuca så heldigvis ikke været der.....

Men det er vigtigt de alle ved det og især også køkkendamen.....

Anmeld

24. januar 2010

wamse

Føj for en forskrækkelse Godt at hun fik den kastet op. 

Stort krammer til jer

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja, det var det også! Hun er simpelthen SÅ allergisk overfor det skidt!

Har taget den epi-pen med i børnehaven, og har lovet til imorgen at skrive en udførlig seddel om hvad de skal gøre, HVIS det FORHÅBENTLIG IKKE sker dernede.... Så ville lederen tage det op til møde mandag eftermiddag, for det er meget vigtigt alle dernede er klar over det....

Vi har fx en brødordning hvor vi skiftes til at tage brød med til om eftermiddagen (som de får sammen med frugt) og det er sket et par gange nogle har brød med der er valnødder i.... Der har Filuca så heldigvis ikke været der.....

Men det er vigtigt de alle ved det og især også køkkendamen.....

Ja for pokker da....sådan noget skal dælme være i orden så det ikke sker igen..jeg er lykkelig for at Jeppes sygdom ikke er på den måde, altså han bliver ikke syg sådan lige med det samme hvis han får gluten...det ville jeg godt nok være bange ved.

Men godt du får talt ed dem alle steder om det...

Knus..

Anmeld

26. januar 2010

Tina2

Eva skriver:

Ja for pokker da....sådan noget skal dælme være i orden så det ikke sker igen..jeg er lykkelig for at Jeppes sygdom ikke er på den måde, altså han bliver ikke syg sådan lige med det samme hvis han får gluten...det ville jeg godt nok være bange ved.

Men godt du får talt ed dem alle steder om det...

Knus..

Ja, det er nødt til at være på plads.....

Milas havde jo mælkeallergi da han var lille, nu er han ved at vokse fra det, heldigvis.... Han kastede op i vildskab, når han fik noget med komælk i, så han får stadig kun havre- eller soyamælk og jeg er også selv begyndt at få havremælk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.