Et spørgsmål om kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

lillemunk

Er der nogle af jer der ved hvor mange "hjælpere" må man ha med til planlagt kejsersnit ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Er der nogle af jer der ved hvor mange "hjælpere" må man ha med til planlagt kejsersnit ???

så vidt jeg ved, kun én...

Jeg tænker nemlig i samme baner da jeg, planmæssigt, skal have både Daniel og min mor med til fødslen. Men hvis hun ikke bliver vendt skal jeg jo have ks og så må jeg "nøjes" med Daniel...

Anmeld

20. januar 2010

Nanna1985

Du må kun have en med derind.. Jeg har selv fået kejsersnit hvorimod en fødsel, der bestemmer du selv..

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Caroline86 skriver:

så vidt jeg ved, kun én...

Jeg tænker nemlig i samme baner da jeg, planmæssigt, skal have både Daniel og min mor med til fødslen. Men hvis hun ikke bliver vendt skal jeg jo have ks og så må jeg "nøjes" med Daniel...

Øv kun en jeg vil gerne ha både "mor" og en veninde med
Der må være andre regler når man venter tvillinger men så heldig er jeg nok ikke

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Nanna1985 skriver:

Du må kun have en med derind.. Jeg har selv fået kejsersnit hvorimod en fødsel, der bestemmer du selv..

Syntes helt bestemt at der skulle være andre regler når man venter tvillinger
ville så gerne ha 2 med så der var 2 så der var en til hver tvilling.

Anmeld

20. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Syntes helt bestemt at der skulle være andre regler når man venter tvillinger
ville så gerne ha 2 med så der var 2 så der var en til hver tvilling.

hihi. Du er da heldig nok i forvejen at komme til scanning hver 14 dag, vi andre må betale hvis vi skal se de små putter ..  EJ, er det 100% at du skal have KS ? ..

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Øv kun en jeg vil gerne ha både "mor" og en veninde med
Der må være andre regler når man venter tvillinger men så heldig er jeg nok ikke

haha... ja, burde da være sådan at der må være MINDST én til hver baby

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

hihi. Du er da heldig nok i forvejen at komme til scanning hver 14 dag, vi andre må betale hvis vi skal se de små putter ..  EJ, er det 100% at du skal have KS ? ..

Det er super dejligt at følge dem så tæt.... Ren lykke og når man som mig ikke rigtigt ville ha flere børn og ikke rigtigt var glad for denne graviditet. Kan jeg takke scanningerne for at jeg er og bliver meget mere glad for dem og tanken om der er 2

Ved jeg slet ikke endnu... men chancen er der.. Men allerhelst vil jeg føde normalt. Er jo bedst både for mig og de små piger.

Har det sådan at kan jeg føde den ene rigtigt,men ikke den anden og skal ha hedne med kejsersnit. Tager de dem begger ud den vej.
Men snakker vi hoved og en sæde fødsel tager jeg gerne det. JM siger at så har den med hoved banet vejen for den med numsen

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Caroline86 skriver:

haha... ja, burde da være sådan at der må være MINDST én til hver baby

Ja det burde man da få lov til

Anmeld

20. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Det er super dejligt at følge dem så tæt.... Ren lykke og når man som mig ikke rigtigt ville ha flere børn og ikke rigtigt var glad for denne graviditet. Kan jeg takke scanningerne for at jeg er og bliver meget mere glad for dem og tanken om der er 2

Ved jeg slet ikke endnu... men chancen er der.. Men allerhelst vil jeg føde normalt. Er jo bedst både for mig og de små piger.

Har det sådan at kan jeg føde den ene rigtigt,men ikke den anden og skal ha hedne med kejsersnit. Tager de dem begger ud den vej.
Men snakker vi hoved og en sæde fødsel tager jeg gerne det. JM siger at så har den med hoved banet vejen for den med numsen

Ja det kan jeg godt forstå..  Har det selv lidt på samme måde. Min graviditet var bestemt heller ikke planlagt .

Ja der er vel stor risiko for at du får KS, men det er da bare for sejt hvis du selv kan føde dem ..

Har jeg forresten sagt tillykke med de to piger ?  I hvert fald så mange gange tillykke !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.