Nogen fra Birkerød eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.489 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

CamillaSoefelt

Hej tøser..

Jeg ville da bare lige høre om der slet ikke er nogen fra Birkerød eller omegn der er friske på og mødes?..

Knus fra Camilla 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

SarahAa

CamillaSoefelt skriver:

Hej tøser..

Jeg ville da bare lige høre om der slet ikke er nogen fra Birkerød eller omegn der er friske på og mødes?..

Knus fra Camilla 17+0

Gælder hillerød? Hihi

Sarah 36+1

Anmeld

23. januar 2010

CamillaSoefelt

Helt sikkert.. Jeg søger bare lidt bekendtskaber, som selv er gravide, har børn eller forsøger.. Det er så hyggeligt at mødes med andre som har børn..;0)

Du skal snart føde kan jeg se, hvor spændende..;0)

Jamen fortæl lidt om dig selv, er meget interesseret..;0) Kunne da være super hyggeligt og lære dig at kende..

Knus fra Camilla 17+3

Anmeld

23. januar 2010

SarahAa

CamillaSoefelt skriver:

Helt sikkert.. Jeg søger bare lidt bekendtskaber, som selv er gravide, har børn eller forsøger.. Det er så hyggeligt at mødes med andre som har børn..;0)

Du skal snart føde kan jeg se, hvor spændende..;0)

Jamen fortæl lidt om dig selv, er meget interesseret..;0) Kunne da være super hyggeligt og lære dig at kende..

Knus fra Camilla 17+3

Super

Og ja helt sikkert, det er altid rart med nye bekendtskaber.

Ja der er forhåbentlig ikke langt igen, tålmodigheden er nemlig ved at være i bund. Men det er jo ikke mig som bestemmer i sidste ende, desværre.

Jamen jeg er 21 år og fra hillerød som sagt. Jeg bor sammen med min kæreste Oliver. Du må bare spørge på livet løs hvis du vil vide noget 

Hvad med dig?

Anmeld

23. januar 2010

MaleneG

Hejsa.

Jeg er også fra Hillerød omegn. er 19, bor sammen med min kæreste, og sammen har vi en datter fra d. 10 januar 2010

og så er jeg veninder med SarahAa

Skriv hvis du vil vide mere..

Anmeld

23. januar 2010

CamillaSoefelt

Hej..

Hvor hyggeligt med lidt respons..;0) Og tillykke med Jeres datter, hvor ser hun bare dejlig ud.. Jeg har termin til sommer ( 30juni ).. Så glæder mig bare helt vildt meget.

Men det kunne da være super og høre mere om dig, så bare fortæl fortæl.. Du kan evt bare skrive brev hvis det er..

Knus Camilla 17+3..

Anmeld

23. januar 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

Hejsa.

Jeg er også fra Hillerød omegn. er 19, bor sammen med min kæreste, og sammen har vi en datter fra d. 10 januar 2010

og så er jeg veninder med SarahAa

Skriv hvis du vil vide mere..

Godt du hopper med på vognen søde

Anmeld

23. januar 2010

SarahAa

CamillaSoefelt skriver:

Hej..

Hvor hyggeligt med lidt respons..;0) Og tillykke med Jeres datter, hvor ser hun bare dejlig ud.. Jeg har termin til sommer ( 30juni ).. Så glæder mig bare helt vildt meget.

Men det kunne da være super og høre mere om dig, så bare fortæl fortæl.. Du kan evt bare skrive brev hvis det er..

Knus Camilla 17+3..

Der skulle gerne være sendt et brev fra mig

Anmeld

28. januar 2010

Majeha

Jamen... Jeg er sjældent herinde, men flytter til Hillerød til marts, så ville da være rart med nogen at mødes med i nærheden Er 24 år, dog ikke selv gravid. Mangler lige en mand hehe.

Malene: endnu et tillykke med Melissa. Glæder mig til at se hende irl^^

Anmeld

29. januar 2010

katrine26

hejsa.

Er også fra Hillerød.

er 26 år og prøver at bliver gravid.

Så jeg er frisk på at mødes.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.