Freja 1 år søger legevenner (Slagelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

KarinaV

Hej jeg hedder Karina er 28år fra Slagelse og går pt. hjemme med min datter Freja fra. d. 9. januar 2009

I den forbindelse ville det være superskønt med mødre der har små børn i nogenlunde den alder der vil mødes med os så vi kan lege lidt sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
KarinaV skriver:

Hej jeg hedder Karina er 28år fra Slagelse og går pt. hjemme med min datter Freja fra. d. 9. januar 2009

I den forbindelse ville det være superskønt med mødre der har små børn i nogenlunde den alder der vil mødes med os så vi kan lege lidt sammen

Hejsa

Jeg hedder Henrietta, er 26 (27 lige om lidt), bor mellem Høng og Slagelse. Jeg har Malou på 2 år, jeg ved ikke om de ville kunne få lidt glæde af hinanden??

Anmeld

21. januar 2010

grinbidderen

KarinaV skriver:

Hejsa jeg hedder Gitte har Valdemar på 16 måndner og vi kommer fra korsør... og han er god til at lege med andre børn..

Men hvis du har lyst til at mødes så er vi nogen stykker der skal til baby-træf d.27 feburea det blir holdt privat hjemme hos hende som hedder sesse her inden fra baby.dk

der er en opslag der hedder vest-sjællands møde?? håber du har lyst..

Hilsen Gitte mor til Valdemar

Anmeld

21. januar 2010

KarinaV

Mamman skriver:

Hejsa

Jeg hedder Henrietta, er 26 (27 lige om lidt), bor mellem Høng og Slagelse. Jeg har Malou på 2 år, jeg ved ikke om de ville kunne få lidt glæde af hinanden??

Jo de kan da helt sikkert få glæde af hinanden.

Kommer engang imellem hos svigermors dagpleje og der leger hun også med børn på 2 år.

Anmeld

21. januar 2010

KarinaV

grinbidderen skriver:

Hejsa jeg hedder Gitte har Valdemar på 16 måndner og vi kommer fra korsør... og han er god til at lege med andre børn..

Men hvis du har lyst til at mødes så er vi nogen stykker der skal til baby-træf d.27 feburea det blir holdt privat hjemme hos hende som hedder sesse her inden fra baby.dk

der er en opslag der hedder vest-sjællands møde?? håber du har lyst..

Hilsen Gitte mor til Valdemar

Hej Gitte

Jeg kan desværre ikke lige præcis d. 27. februar Ville ellers gerne

Anmeld

21. januar 2010

grinbidderen

KarinaV skriver:

Hej Gitte

Jeg kan desværre ikke lige præcis d. 27. februar Ville ellers gerne

ok det var trist... men der blir nok holdt noget igen og så må vi håbe der er mange der tilmelder sig.. så det er bare at holde øjnene oppe for baby-træf det er nemlige smadder hyggeligt, jeg har været både på fyn og i kbh nogen gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.