Til alle dem der er på kur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

..

Hej..

Bare et lille tip..

Sidst jeg var på kur og tabgte 27 kilo, da holdt jeg en månedlig "snyd-stofskifte-dag". Ved ikke om det har nogen podetiv virkning på kuren men jeg tabte mig og kunne se frem til 1 dag om måneden hvor jeg virkeligt ÅD alt det usunde jeg kunne komme i nærheden af fra morgen til aften.

Det hjalp mig psykisk for når det fx var tid til fastelavsboller så i stedet for at tænke at dem får jeg slet ikke smagt, så ved jeg at jeg kan få dem på den faste dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Mie A

Det lyder faktisk meget smart! Det vil jeg overveje - har nemlig præcis haft den der tanke omkring fasterlavnbollerne  MUMS!!

Anmeld

20. januar 2010

ivfmarie

Det har jeg også prøvet... det ender bare altid med at blive hver dag, og så går det bare ikke!

Anmeld

20. januar 2010

Stumpen

Her er det tilladt at spise slik hver fredag.. Jeg blander en pose med 30-40 stk i og guffer det og nyder det mere end jeg gjorde tidligere...

Faktisk er alt tilladt.. Er vi ud og der bliver serveret is til dessert f.eks. Jamen så tager jeg en lille portion.. Har bare indstillet mig på at det på den måde tager længere tid at nå sit mål..

Men hellere tage lang tid om det og lære at omgåes det søde end at forbyde sig alt det søde og så køre surt i det og ende ud med en vægt højere end før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.