Vejedag nr. 3 onsdag d. 7.5.2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Pia.

Ja her er der ikke sket det vilde - desværre... Men jeg vidste det nu godt... Min romantiske weekend med min mand har vist ikke gjort at jeg har tabt mig, men vægten står helt på det samme som sidste uge, så jeg har da heller ikke taget på...

Håber I andre har haft lidt mere held med vægttabet i denne uge, end jeg har...

(H)Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Tut

jeps, første uge på WW og -1,4 kg. :D

Nu er der 10,1 kg til første mål.

Mette

Anmeld

7. maj 2008

Lise

åååhh, jeg gider næsten ikke at svare, for er bare i så dårligt humør...

Bl.a. pga. vægten. Jeg har bare været sådan en kegle den seneste uge. Det startede så godt, men der skal bare så ufattelig lidt til for at jeg mister motivationen. Vi havde besøg af min mor i tre dage i slutningen af ugen. Hun havde mega slik-craving (havde ellers ikke købt noget da jeg ved hun gerne vil tabe sig også) og fik min kæreste til at købe noget slik. Og så rå-åd jeg jo det da det stod der foran mig og grinede... Og dagen efter var vi ude og shoppe...og spise brunch - jeg tog den grønne, så ingen pølser og bacon, men til gengæld pandekage og sådan... og så har jeg bare ikke fundet tilbage... så nu vejer jeg en masse, og det er åbenbart bare svært for mig at smide de forbandede fem kilo. Fuck, hvor er jeg svag!

Anmeld

7. maj 2008

SaNiNa

ja jeg har heller ikke tabt mig det vild i denne uge 700g men har jo heller ikke spist helt efter bogen:$ Og nu ligger jeg i sengen med av av maven efter vi var ude at spise i går:'(

Anmeld

7. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg har tabt mig en smule... -900 g, men det er fra uge 1 :$

Men godt begyndt er halvt fuldendt ;)

Anmeld

7. maj 2008

Mathilde

Tja jeg har ikke rigtig lyst til at være med idag:(
Det er ikke lige gået som planlagt og mit vægt er gået op. Det kan dog have noget at gøre med en gang forstoppelse i 6 dage8(
Men det er nok bare en dum undskyldning.....

Anmeld

7. maj 2008

Jan9e D

Jeg har heller ikke været på vægten i dag, men ved bestemt at det ikke ser godt ud :(, men det er nu mere fordi jeg ikke har passet min mad og vold ædt af alt hvad jeg har kunne komme i nærheden af de sidste dage, 3 dages fest og balade i sidste uge + kommende mens som lige giver +2 kg på vægten hver gang (men forsvinder da hurtigt igen når den er slut) Regner nu ikke med at tabe mig i næsteuge heller, for skal holde fødselsdag for Mathine lørdag, søndag og mandag. så der kommer vist mere indenbords end godt er.

Kh (H) Jannie

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

Tut skriver:

jeps, første uge på WW og -1,4 kg. :D

Nu er der 10,1 kg til første mål.

Mette

flot mette!!!!

jeg har taget 800g på.....:$

Anmeld

7. maj 2008

ivfmarie

-200 gr siden sidste ugen. Det er ok, men jeg har ikke "fortjent det", og jeg ved også at det er fordi jeg mister muskelmasse. Og de der styrkeøvelser jeg snakkede om i sidste uge - ja, de er ikke blevet til en skid! Jo - de er blevet til blæver på min mave! 8(>(

Anmeld

7. maj 2008

Nadi

Jeg har det lige som PiaR, min vægt er også den samme som sidste uge. Men heldigvis har jeg ikke taget på, så det er okay. Men nu må jeg også lige ta mig sammen, men det lyder også lidt på jer andre at I ikke har haft den bedste uge.

Vi kommer bare stærkt igen næste onsdag, jeg tror på jer piger :D

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.