Pusleplade???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.504 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

RikkeR

Hej alle i kloge kvinder.

Jeg er på jagt efter puslebord, men er jo kommet i tanke om at jeg har en hvid kommode fra IKEA som jeg gerne vil lave om til puslekommode.

Mit spørgsmål er nu om i kender et sted man kan købe en pusleplade som kan sættes på eller har I andre gode råd? Håber I kan hjælpe

Rikke 33+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Ranarupta

Mon ikke, at man kan købe sådan en plade i Ikea? 
Jeg ved i hvert fald, at de har en reol, hvor man kan tage pladen af, når man senere bare vil bruge den som alm. reol.
Og man kan købe den som alm. reol... Så tænker, at man måske kan købe pladen separat...

Modellen hedder Hensvik.
Ellers har Ikea alm. bordplader i forskellige størrelser, som vi selv har overvejet at sætte fast på en kommode...

Karina 18+4

Anmeld

20. januar 2010

RikkeR

Ranarupta skriver:

Mon ikke, at man kan købe sådan en plade i Ikea? 
Jeg ved i hvert fald, at de har en reol, hvor man kan tage pladen af, når man senere bare vil bruge den som alm. reol.
Og man kan købe den som alm. reol... Så tænker, at man måske kan købe pladen separat...

Modellen hedder Hensvik.
Ellers har Ikea alm. bordplader i forskellige størrelser, som vi selv har overvejet at sætte fast på en kommode...

Karina 18+4

Ahhh, smart med en alm. bordplade, men vil da også lige undersøge den anden mulighed

Tak for svar.

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Jeg har tænkt det samme, med den der hensvik fra Ikea, men de har ikke haft den i udstillingen så man kunne se den...

Vi ender med selv at lave en der passer ind i en kanap, men der er jeg jo også heldig, fordi kæresten er lidt af en byggemand bob

Vi har nemlig skråvægge, og skulle derfor finde på en løsning der kunne passe med det...

Held og lykke med det...

Anmeld

20. januar 2010

RikkeR

Mia Maia skriver:

Jeg har tænkt det samme, med den der hensvik fra Ikea, men de har ikke haft den i udstillingen så man kunne se den...

Vi ender med selv at lave en der passer ind i en kanap, men der er jeg jo også heldig, fordi kæresten er lidt af en byggemand bob

Vi har nemlig skråvægge, og skulle derfor finde på en løsning der kunne passe med det...

Held og lykke med det...

Åh, hvor er du heldig med en byggemand-bob lige ved hånden  - måske jeg bare selv skulle kaste mig ud i projektet med værktøjsbælte og skruer .

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

RikkeR skriver:

Åh, hvor er du heldig med en byggemand-bob lige ved hånden  - måske jeg bare selv skulle kaste mig ud i projektet med værktøjsbælte og skruer .

Hi-hi...ja da - men husk lige at tage billeder

Tror heller ikke det er såå svært, noget med en mdf-plade, en sav, nogen skruer og noget malling...

Eller måske IKEA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.