Hvem kan og vil ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Mca<3

Strikke en lækker sweater til Alexander ??  Det skal være en han kan bruge når han sover ude i barnevognen.

Det skal være en han kan få over hovedet og så bare et par knapper i halsen ,,,

Ikke ren uld og det skal være i lyse farver ,, enten lyseblå , beige hvid ,,   Betaler self. forsendelse og udgifter ,,, nogle det vil  Ejer ikke selv et eneste strikke gen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor stor skal den være?Ikke at jeg kan strikke,overhovedet

Men jeg har nogle liggende fra da min Alexander var yngre,som du gerne må få,men de er rimelig små.

Anmeld

20. januar 2010

Mca<3

Pernilleh skriver:

Hvor stor skal den være?Ikke at jeg kan strikke,overhovedet

Men jeg har nogle liggende fra da min Alexander var yngre,som du gerne må få,men de er rimelig små.

Ih nu håber jeg jo din Alexander er større end min   Han bruger st 86 nu ,,  st ca halvandet år ,, Hva størrelser har du liggende ??

Anmeld

20. januar 2010

Mca<3

op op

Anmeld

21. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,det her var nogen han brugte da han var 2-4 måneder,øv da også.Held og lykke med eftersøgningen

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

Pernilleh skriver:

Uha,det her var nogen han brugte da han var 2-4 måneder,øv da også.Held og lykke med eftersøgningen

Nårh ok   tak for svar.

Anmeld

21. januar 2010

Corn

Få den lavet med ekstra lange ærmer... Så slipper I for vanter når han sover ude....

Anmeld

21. januar 2010

iln

Hejsa.

Jeg kan godt strikke men desværre ikke trøjer.

Vil bare lige give dig et lille fif. Du kan kigge på følgende hjemmeside. De har en masse forskellige trøjer til børn i alle aldersgrupper. Der er nogle super søde imellem. Bare hvis du vil have lidt indflydelse på, hvordan den skal se ud. Bruger selv siden hele tiden

www.dropsdesign.dk

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

Macaab skriver:

Få den lavet med ekstra lange ærmer... Så slipper I for vanter når han sover ude....

Smart   Har jeg ikke selv tænkt på ..

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

iln skriver:

Hejsa.

Jeg kan godt strikke men desværre ikke trøjer.

Vil bare lige give dig et lille fif. Du kan kigge på følgende hjemmeside. De har en masse forskellige trøjer til børn i alle aldersgrupper. Der er nogle super søde imellem. Bare hvis du vil have lidt indflydelse på, hvordan den skal se ud. Bruger selv siden hele tiden

www.dropsdesign.dk

Tak for godt råd   Vil da lige lure ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.