27 + 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

M.O.A.R.

Så jeg begyndt at kunne mærke maven er vokset.

Av min stakkels ryg. Lider af svag i lænderyggen med 1 cm længdeforskel på mine ben

MEN... hvor er det dejligt at mærke Junior sparke og hvor han kan sparke hårdt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

lulle1985

MaleneF skriver:

Så jeg begyndt at kunne mærke maven er vokset.

Av min stakkels ryg. Lider af svag i lænderyggen med 1 cm længdeforskel på mine ben

MEN... hvor er det dejligt at mærke Junior sparke og hvor han kan sparke hårdt

ej hvor er den bare blevet fin stor, det går bare så stærk hele tiden med de maver, min vokser også bare derud af...

Louise 26+0 og med en lige så stor mavse

Anmeld

21. januar 2010

M.O.A.R.

lulle1985 skriver:

ej hvor er den bare blevet fin stor, det går bare så stærk hele tiden med de maver, min vokser også bare derud af...

Louise 26+0 og med en lige så stor mavse

Jamen jeg synes det er heltt vildt som den vokser.   

og kan slet ikke fatte jeg allerede er 27+2 og at der max er 15 uger til vi er forældre. Det er så uvirkeligt stadigvæk.

Tror først det bliver virkeligt når ham den lille ligger og skriger på maven af mig, selvom han sparker godt fra sig derinde i beholderen

Anmeld

21. januar 2010

lulle1985

MaleneF skriver:

Jamen jeg synes det er heltt vildt som den vokser.   

og kan slet ikke fatte jeg allerede er 27+2 og at der max er 15 uger til vi er forældre. Det er så uvirkeligt stadigvæk.

Tror først det bliver virkeligt når ham den lille ligger og skriger på maven af mig, selvom han sparker godt fra sig derinde i beholderen

åhh jeg har det helt på samme måde, det er vildt som tiden bare flyver afsted. jeg har også kun 14 uger til termin og max 16 uger inden den kommer ud.... tror heller ikke det går op for os inden den lille lige pludselig er her....

min sparker også rigtig meget, det er bare så livsbekræftende og nu vil jeg slet ikke undvære det

Anmeld

21. januar 2010

M.O.A.R.

lulle1985 skriver:

åhh jeg har det helt på samme måde, det er vildt som tiden bare flyver afsted. jeg har også kun 14 uger til termin og max 16 uger inden den kommer ud.... tror heller ikke det går op for os inden den lille lige pludselig er her....

min sparker også rigtig meget, det er bare så livsbekræftende og nu vil jeg slet ikke undvære det

har det helt på samme måde hvad det angår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.