(februar) Piv piv piv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Misjelle

Har lige afleveret Linus til dagplejemoren. Han blev selvfølgelig ked af det da jeg skulle gå... årh det gik lige i hjertet. De sidste 2 dage har jeg været der sammen med ham, så jeg ved hun er god og rar og at han er i trygge hænder, men puha hvor er det hårdt at skulle give slip ... måtte virkelig anstrenge mig for ikke at knibe en tåre foran ham. På vejen hjem gik jeg bare og sagde til mig selv han har det godt, han har det godt .

fra moren med seperationsangst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Har lige afleveret Linus til dagplejemoren. Han blev selvfølgelig ked af det da jeg skulle gå... årh det gik lige i hjertet. De sidste 2 dage har jeg været der sammen med ham, så jeg ved hun er god og rar og at han er i trygge hænder, men puha hvor er det hårdt at skulle give slip ... måtte virkelig anstrenge mig for ikke at knibe en tåre foran ham. På vejen hjem gik jeg bare og sagde til mig selv han har det godt, han har det godt .

Hej søde

Det skal nok gå selvom det er hårdt. Når du er gået derfra og der er gået 2 min, så er han stoppet med, at græde igen og nyder tiden.

Du må lave noget rigtig dejligt for dig selv - så du får tankerne lidt væk

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

20. januar 2010

Moar'en

Misjelle skriver:

puha frygter det selv.  Men man ved jo godt de har det godt

Anmeld

20. januar 2010

MoarViborg

Misjelle skriver:

Åhh ja!! Jeg FRYGTER det også bare helt vildt! Maya skal starte i vuggestue 1. marts, og selvom alle siger "Nåå, jamen så er der jo længe til", så synes jeg altså bare at det er lige om snart!!

Anmeld

20. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Hej søde

Det skal nok gå selvom det er hårdt. Når du er gået derfra og der er gået 2 min, så er han stoppet med, at græde igen og nyder tiden.

Du må lave noget rigtig dejligt for dig selv - så du får tankerne lidt væk

Kærlig hilsen

Katja

ja jeg ved godt det nok skal gå ... gik bare og troede jeg kunne klare det i stiv arm .

Jeg havde glemt mine vanter så sneg mig ind ad bryggers døren for at hente dem og der var han allerede helt rolig (han så mig selvfølgelig ikke).

Anmeld

20. januar 2010

Misjelle

Moar'en skriver:

puha frygter det selv.  Men man ved jo godt de har det godt

Ja ... det er vidst mere moren der skal køres ind en det er de små

Anmeld

20. januar 2010

Misjelle

MoarViborg skriver:

Åhh ja!! Jeg FRYGTER det også bare helt vildt! Maya skal starte i vuggestue 1. marts, og selvom alle siger "Nåå, jamen så er der jo længe til", så synes jeg altså bare at det er lige om snart!!

Puha... jamen altså den tid går da også bare alt alt for stærkt . Synes vi burde gøre noget så vi fik lidt mere tid

Anmeld

20. januar 2010

Misjelle

Så har jeg hentet ham igen. Det var gået super godt og han havde bare været så sød og nem. Dejligt at høre at der ikke var nogle problemer... så skal jeg bare lære at give ham fra mig . Heldigvis er det faren der får lov til at aflevere ham når det bliver hverdag og så henter jeg ... tror han er lidt sejere til at håndtere det .

Anmeld

20. januar 2010

MoarViborg

Misjelle skriver:

Så har jeg hentet ham igen. Det var gået super godt og han havde bare været så sød og nem. Dejligt at høre at der ikke var nogle problemer... så skal jeg bare lære at give ham fra mig . Heldigvis er det faren der får lov til at aflevere ham når det bliver hverdag og så henter jeg ... tror han er lidt sejere til at håndtere det .

Ejj hvor dejligt!! Så er det bare på den igen i morgen! Og ja, tror også de der mænder er lidt mere hårdføre når det gælder ungerne  Herhjemme bliver det også for det meste farmand der skal afl - heldigvis! Tror måske faktisk også hun er mindre pylret når det er ham!

Anmeld

21. januar 2010

Muffinmus

godt at alt gik godt...

Havde INGEN problemer med min søn overhovedet, men tøsen her brokker sig lidt.

Ingen problemer den første uge, men nu piver hun lige så snart vi kommer ind af døren, og klamrer sig til mig...hun ved mor går.

Men hun stoper med at tude lige så snart jeg er væk igen heldigvis:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.