Det forholder sig således, at min mand og jeg i april/maj sidste år, købte 3 stk. fladskærms tv i Elgiganten til en værdi af ca. 20.000.-
Vi gjorde utrykkeligt klart for sælgeren - som i øvrigt er vores genbo! - at vi KUN ønskede tv apparater, hvor på man efter d. 31 okt. 09 ville kunne se alle de digitale kanaler.
I starten af nov. begynder vi at undrer os over, at vores billede på alle skærme i huset er så "grumsede" at se på, og retter derefter henvendelse til Yousee, da vi mener det må være signalet den er gal med.
Yousee kommer efterfølgende på besøg hos os igår, og kan konkludere at det IKKE er signalet den er gal med, men vores TV. Det går simpelthen op for os, at vi er i besiddelse af 3 stk. fladskærnmstv der ikke kan modtage de digitale programmer, da det hele kører analog. Altså medmindre man køber 3 stk. bokse til en værdi af 2700.- stk 
Min mand var iaftes ovre ved vores genbo som i sin tid har solgt os disse tv apparater og klager til ham. Han får så trumfet igennem, at vi får en boks gratis til stuen. Det er også fint nok - men hvad med de andre 2????!
Jeg har så idag klaget til forbrugerklagenævnet, og får af vide at jeg skal holde på i butikken at de har pligt til at udlevere 3 stk. bokse, uden bregning overhovedet! Såfremt de ikke agter at gøre dette, skal jeg henvende mig til f.klagenævnet endnu engang, og de vil tage sagen i egen hånd.
Er der nogle der har erfaringer med sager som dette hos forbrugerklagenævnet - og hvad er sandsynligheden for at man vinder en sag som denne???
Jeg er mest af alt rigtig ked af det, og frustreret over at vores genbo overhovedet kunne finde på at sælge os 3 stk. "ubrugelige" tv apparater til så mange penge...... ØV!!!
Anmeld