er godt nok lidt nervøs for i morgen..+ ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg har jo valgt/taget den beslutningen af lave samvær om med min datters far dog er han ikke glad tro jeg.Men gør det pga min datter for syntes hun havde for mange ramme og sove steder.Hun har jo de sidste 9 mdr været hos farmor søndag til onsdag i ulige uge og set sin far af og til de dage til aftensmad og hun kom ikke i vuggestuen også har han hente hende hos farmor onsdag morgen og har hende til søndag dog køre han hende til vuggestuen disse dag der.Derfor har han fået afvide han kan havde hende som hidtil onsdag til søndag i ulige uge men jeg ikke ser nogle grund til hun er hos farmor fra søndag til onsdag i ulige uge pga han er lasbilchauffør og er mange timer væk når han er på arbejde så ser da heller min datter er her ind hos farmor og 3 rammer på 14 dage + hos hans kæreste som jeg ikke vil og skal blande mig i onsdag til søndag men det har været mange ramme/sove steder hun har haft..Tro dog ikke han selv kan se jeg ville hende det bedste og se af hans mor er farmor og ikke hans datters mor og jeg holde da på de skal ses farmor og hendes barnebarn bare ikke sådan der og fast hveranden uge de dage de. jeg mener farmor osv skal være farmor osv.. tag hende hvis han f.eks skal nået osv.....

Men jeg må tilstå er sku lidt bange for af aflever min datter i morgen er bange for han søndag ikke kommer med hende eller vi ikke kan få fat på ham eller han ikke er hjemme....

Nogle der hved hva H man så gør vi har jo fællesforældremyndighed men vi har aldrig boede sammen og min datter har altid haft adresse hos mig..
han betaler heller ikke børnebidrag dog betaler han ½ vuggestuen fra jan i år af....

mvh henriette som er lidt ked over han og hans mor ikke kan se den ikke går mere med så mange ramme for min lille datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

H+S Skjolgborg.

p,s skal også siges han har fået tilbude om to dag i den lige uge hvor han har fridage..
+ han må godt havde hende hveranden jul,nytår,ferie,vi på skift fridag/helledigedag.
og sagde også hvis han eller hans familie holder nået og det ikke er i de dag han har hende kan han bare ringe en dag elle to før og vi finder ud af det...
syntes jeg har været meget åben på de skal ses så tit de kan far og datter og føler sku så mig lidt nedgjort og i de ikke kan se hun har brug for nået mere faste ramme,sove og være så mange steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.