søde søde pige hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

SaNiNa

Hvor køber i jeres bh´er når de kommer op i en E-F skål

jeg har været i change, femilet, hunkenmöller og tryde andre og hvis jeg er heldig at finde en bh som jeg kan lide ja så er det kun B og C skåle der er tilbage. De få bh´er der s er i E eller F er sådan rigtig farmor bh´er og det nægter jeg at gå i.

vil bare så gerne have nogle nye lækre bh´er når jeg nu ikke ammer mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Christinahr

Jeg har også e-f skål og jeg køber i change, men egentlig kun de der kedelige t-shirt nogen med fast vat skål

Anmeld

19. januar 2010

Mutti2B

Jeg bruger også E og F skål, men jeg har da fundet mange flotte bh'er, både blonde og t-shirts, i Change .

Har du prøvet missya? De koster heller ikke en formue og sidder rigtig godt. Og så er de super flotte

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg køber i change det er dem der passer til mine babser. Og jeg syntes da slet ikke de er farmor agtige!! Jeg bruger 75F.

Anmeld

19. januar 2010

SaNiNa

har været i changes i odense og de har intet og får først vare hjem igen til marts.

Anmeld

19. januar 2010

SaNiNa

Mutti2B skriver:

Jeg bruger også E og F skål, men jeg har da fundet mange flotte bh'er, både blonde og t-shirts, i Change .

Har du prøvet missya? De koster heller ikke en formue og sidder rigtig godt. Og så er de super flotte

forhandler de ikke missya i tryde andre

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Hej...

Jeg har arbejdet i MissYa (hillerød) og så har jeg også arbejdet nede i Tryde (ikke noget jeg er stolt af)

Freya synes jeg er et rigtig fint mærke, de er i hvert fald ikke spor kedelige...

Chantelle, de har nogen gode t-shirt bh'er, de er lidt dyre, men sidder fantastisk, og efter min mening er det ikke stedet at spare...

Triumph har til tider nogen fine nogen i den størrelse, uden det bliver mormor

Primadonna er et mærke til de "store" størrelse, og mange synes de sidder fantastisk, men de kan til tider godt blive lidt mormor...

Men alle disse mærker har de i Tryde (i hvert fald da jeg arbejde der)

Det kan være svært, og det kræver man har tid til at prøve en masse...

Anmeld

19. januar 2010

Mutti2B

Sanne og Nicklas skriver:

forhandler de ikke missya i tryde andre

Jo, det er vist rigtigt. Købte et ordenligt parti bh'er sidst jeg var i Odense

Så er jeg ked af at jeg ikke kan hjæpe dig

Anmeld

19. januar 2010

SaNiNa

Mutti2B skriver:

Jo, det er vist rigtigt. Købte et ordenligt parti bh'er sidst jeg var i Odense

Så er jeg ked af at jeg ikke kan hjæpe dig

Det er helt okay, du har nok bare købt det hele hihi

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

Det kan man da alle steder stort set...jeg er selv en E/F skål og har ikke problemer med at finde nogen...hvad er din omkreds, for hvis den ikke er meget stor eller meget lille, så skulle det da ikke være et problem.

Knus Eva..som er vild med missya....billigt og pænt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.