Ægløsning så hurtigt efter SA??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg har lagt dette indlæg under "Prøver at blive gravid", men der kommer ingen svar, så tænker det er bedre her

Jeg er for 2 dage siden endelig holdt op med at bløde efter en SA. Sidste onsdag målte mit HCG-tal 34, så jeg regner med, tallet vil være på nul i morgen, når jeg skal have taget prøve igen. Håber .

Jeg har købt en masse ægløsningstests, og jeg ville i dag begynde at tage dem, så vi er klar til at "fange" den første ægløsning, når den kommer .

Men nu er jeg helt vildt meget i tvivl. Er ret ny i at tage ægløsningstests... Og jeg tog nu en, fulgte vejledningen og efter 4 minutter var der 2 ens streger, som var lige kraftige...

Men kan det virkelig passe? At jeg har ægløsning nu. Kun 2 dage efter jeg er holdt op med at bløde?

Hjælp, jeg er helt på bar bund her...

Hilsen T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

dithmer

Hejsa. Det lyder godt nok til at være tidligt. Normalt siger man mellem 12-17 dagen fra sidste mens 1. dag. Men vi er jo selvfølgelig forskellige. Jeg kan heller ikke blive klog på de tests.

Anmeld

19. januar 2010

pussekat

hejsa

jeg tro ikke du her ægløsning i nu læge på sygehus her sige til mig at jeg ikke få ægløsning før hcg er i 0 og jeg her få en bløde så ca 12 til 17 dag efter og min tal er ikke i 0 i nu skal have tag nye blodeprøve på fredag og i fredag være den 2536 hcg og snakkes med en som også her prøve det og hun her 43 og selv om hun have bløde gik der 3 uge før hcg tal være i 0

Anmeld

20. januar 2010

Lon1976

pussekat skriver:

hejsa

jeg tro ikke du her ægløsning i nu læge på sygehus her sige til mig at jeg ikke få ægløsning før hcg er i 0 og jeg her få en bløde så ca 12 til 17 dag efter og min tal er ikke i 0 i nu skal have tag nye blodeprøve på fredag og i fredag være den 2536 hcg og snakkes med en som også her prøve det og hun her 43 og selv om hun have bløde gik der 3 uge før hcg tal være i 0

Hvem måler Jeres hcg-tal????

Jeg har netop været til kontrol idag på Hospitaler efter en Spontan Abort og de ville ikke måle mit hcg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.