Birkevænget, Nakskov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Mikkelmusen

Er der nogen der bor der eller kender nogen?

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

luckas-mor

min grandkusine og hendes kæreste bor der

natascha 36+1(38+1)

Anmeld

19. januar 2010

Mikkelmusen

Vil du evt spørge hende for mig?

Hvordan er der? Altså er der meget ballade i området? Hvordan er lejlighederne? Er de pæne eller noget gammelt skidt? Jeg kunne se da vi kørte forbi derude at nogle af dem ser nyere ud?

Christina

Anmeld

29. januar 2010

iris-mor

Hej

Birkevænget er ikke det værste kvarter i byen, men heller ikke helt godt. Der kan være socialeproblemer.

Mit indtryk, dog uden at have været inde er at boligerne er ok.

Men Nakskov har altså også en del lejligheder inde i selve byen, der vist ikke er så dyre, men der er jo ikke al det udenomsplads som du finder der.

Ridersborgparken er nok det mest socialt belastet, hvor en del forældre er nervøs for at sende ungerne ud og lege uden voksen, pga den hårdhed de kan møde.

Pøj pøj

ida

Anmeld

29. januar 2010

M.O.A.R.

Jeg har selv boet der i to år, det er nogle fine lejligheder. Det er stille og roligt kvarter, den eneste uro derovre er faktisk børnene når de leger udenfor på græsplænerne.

De er igang med at skifte de gamle trævinduer ud derovre med nogle plastik så det ikke trækker ind i lejlighederne.

Der står vist mange ledige derovre for tiden  

Anmeld

29. januar 2010

Mikkelmusen

Mange tak for jeres svar. Ja jeg har set der er mange ledige pt. hvilket jo kun er dejligt for os. Så håber jeg bare der er noget passende når vi skal flytte om 3 mdr.

Anmeld

29. januar 2010

M.O.A.R.

for jer

Men det er i hvert fald ikke noget forfaldent lort i går ind til

Anmeld

29. januar 2010

Mikkelmusen

MaleneF skriver:

for jer

Men det er i hvert fald ikke noget forfaldent lort i går ind til

Super. Det var lidt det jeg frygtede... Man vil jo gerne bo i noget ordenligt, og hvis de var elendige kunne vi lige så godt blive boende.

Anmeld

29. januar 2010

M.O.A.R.

Ja det jo lige det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.