Slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Vingummien

Hvor når er et barn for gammel til at sidde i en slynge? Og nogle gode sider hvor man kan købe dem?

Døjer meget med min ene arm når jeg skal løfte i den her tid så ku være en ide, og har set at nogle af dem går rimelig langt op i vægt osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg havde Idun på ryggen til hun var 2-3 år i en krammesele Det gik rigtig fint, det var super fedt at have den i tasken, hvis man ikke lige havde klapvognen med.

Jeg har gået rigtig mange LLAAAAAAAAAAANGe ture med hende på ryggen

Det skal så også siges at hun er lidt af et nips, hun vejer kun omkring 20 kg nu og hun fylder 6 år om lidt jo...

Anmeld

19. januar 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Altså jeg havde Idun på ryggen til hun var 2-3 år i en krammesele Det gik rigtig fint, det var super fedt at have den i tasken, hvis man ikke lige havde klapvognen med.

Jeg har gået rigtig mange LLAAAAAAAAAAANGe ture med hende på ryggen

Det skal så også siges at hun er lidt af et nips, hun vejer kun omkring 20 kg nu og hun fylder 6 år om lidt jo...

Ved du hvor man kan købe dem og prisen på dem ca?

Emil vejer knap 11 kg

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

suanne85 skriver:

Ved du hvor man kan købe dem og prisen på dem ca?

Emil vejer knap 11 kg

Altså jeg lurede på nettet os syede en selv Det tager en times tid.

Ellers så er det jo bare at søge på 'kramme-sele' Eller cosy-carrier eller mai tai, det er stort set de samme alle slags.

Anmeld

19. januar 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Altså jeg lurede på nettet os syede en selv Det tager en times tid.

Ellers så er det jo bare at søge på 'kramme-sele' Eller cosy-carrier eller mai tai, det er stort set de samme alle slags.

Vil ende meget galt hvis jeg begyndte at sy

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har en og er super glad for den. Prøv på slynger.dk

Gabriellasmor her og fra ns, kender vist lidt til det.

Held og lykke med søgningen.

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

suanne85 skriver:

Vil ende meget galt hvis jeg begyndte at sy

Så er det bare at smide de 4-600 kr de koster og blive SUPER glad for den

Det fede er at man kan have den siddende både på ryggen, maven og hoften. Når man går lange ture, er det dog rarest på ryggen, hvis det er mig.

Anmeld

19. januar 2010

Mumto3

Min den ældste bliver 6 år om 3 uger. Ham havde jeg i slyngen i weekend. Han havde lige haft nogle udfordrende dage, og begyndte pludselig at lege baby, tale babysprog, kunne ikke gå osv. Han vil så gerne op i slyngen. Så det kom han. Bare en lille tur, han er jo blevet tung! Men efter et lille stykke tid, havde han fået alt den nærkontakt han havde brug for, og hoppede glad ned på gulvet og leget videre som en 5 snart 6årig dreng leger.

Anmeld

19. januar 2010

Winnie

suanne85 skriver:

Hvor når er et barn for gammel til at sidde i en slynge? Og nogle gode sider hvor man kan købe dem?

Døjer meget med min ene arm når jeg skal løfte i den her tid så ku være en ide, og har set at nogle af dem går rimelig langt op i vægt osv.

Jeg har selv prøvet at bære i min ringslynge 2½ års alderen, men synes at det er lidt svært, da de i den alder gerne vil se med. Men det kan jo være meget forskelligt.

Her står der om aldersgrænsen for slynge brug, (at der ikke er nogen).

http://www.ifavndanmark.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/baere__hvor_meget_og_laenge.asp

Her sælger de slynger, så en hvor der stod op til 5 år og en stod til 10 kg.

http://www.slynger.dk/

Og det er en god fordel for arme og ryg at bære med slynge i stedet for i armene, så held og lykke med at finde den rette løsning for dig

Anmeld

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

suanne85 skriver:

Du kan bære barnet i slyngen helt op til 5 års alderen, hvis du altså kan bære så meget

De har tilbud på slyngeshoppen.dk på mai tai slynger netop nu, de er gode til børn over 10 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.