oh ak og ve...google-hajer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Loggidut

har så meget brug for jeres ekspertise...

jeg leder efter melodien til: Godaften i stuen, mit navn er karl Nielsen.

I ved den med Dirch Passer.

Jeg har fundet en enkeltside, hvor jeg kan høre den, men netop de sidste linjer som er vigtige for mig at høre mangler.

Jeg har ikke brug for at høre den med sang på )kunne dog være najs!) Men bare selve melodien.

håber nogle af jeg kan finde den...evt. Hunni?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Loggidut

så er problemet løst.

Anmeld

19. januar 2010

Hyner

Det var da godt. for jeg ville ikke være til nogen hjælp alligevel..

Krams Henriette -absolut INGEN it-haj

Anmeld

19. januar 2010

Loggidut

Hyner skriver:

Det var da godt. for jeg ville ikke være til nogen hjælp alligevel..

Krams Henriette -absolut INGEN it-haj

ah den kostede kun 11.90 kr. i indkøb, og seriøst...jeg griner endnu, den er sindsyg morsom den melodi.

Well, hvor om alting er, så handler det bare om en konfirmationssang jeg skal skrive til Chr. og nu kan jeg melodien!

ellers tak

Anmeld

19. januar 2010

Helle30

Øv næsten. Jeg elsker den slags Sherlockopgaver, og jeg havde allerede en strategi, før jeg læste dit næste indlæg. Men sig bare til en anden gang.

- Helle - skulle være blevet detektiv, hvordan man så end læser til det

Anmeld

19. januar 2010

Loggidut

Helle30 skriver:

Øv næsten. Jeg elsker den slags Sherlockopgaver, og jeg havde allerede en strategi, før jeg læste dit næste indlæg. Men sig bare til en anden gang.

do er sååååå sø! ellers tak

Anmeld

19. januar 2010

Loggidut

Helle30 skriver:

og forresten...så kan du da få lov at google de tekster der er skrevet på den melodi, for når jeg leder, for at se hvad andre har fundet på at skrive, så havner jeg kun med to forslag, en konfirmationssang, med to vers, og en sang til en skolelærer, noget afskedshalløj tror jeg.

men er du googlelysten...så værsgo!

Anmeld

19. januar 2010

Helle30

Jeg må give fortabt - men jeg har da lært, at du ikke er den eneste, der har søgt efter den tekst/melodi.

Nu har jeg googlet, siden jeg skrev det sidste indlæg, og der er mange, der er interesserede i nummeret, men der gives ingen rigtige svar. ØV! - Synes ellers, jeg plejer at have google som min ven...

- Helle, der ønsker held og lykke med sangen og styrer direkte mod sammenlægning af 3 maskiner tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.