Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
herinde som kan anbefale en god og forstående læge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har Christina ved Lægerne på Petersbjerggaard, hun er FANTASTISK!!! Hun har en smule "ild i røven", så hvis ikke man er til en direkte og kontant type er det nok ikke hende man skal vælge... så er hendes "makker" Chrtistian et rigtig godt alternativ!
Har haft dem de 7 år jeg har boet i Kolding, og har aldrig haft en læge jeg var SÅ glad for!!
jeg har Anne-Mette Rotwitt i Fredericiagade - har kun været hos hende få gange men har kun haft gode oplevelser med det...
jeg synes hun er god og lyttende
Jeg har Lægehus Nord, de er FANTASTISKE, både med en selv, og de små, der er dog næsten aldrig plads fordi den er så populær, men du kan jo forhøre dig
Alle jeg kender der har samme læge, er også fuldstændig vilde med dem!
jeg vil gerne have en læge der er til og tale med og som man er tryg ved.. Min læge vil ikke teste mig for pco før måske til sommer når jeg har tabt mig vi har prøvet i 7 mdr..Tror i en af jeres læger kunne teste mig eller ville sige det samme?
Min læge er ufatteligt sød, jeg har talt om yderst private ting med hende, men jeg tror måske det er meget ens for læger at de gerne vil have man skal tabe sig når man gerne vil være gravid.
Jeg skal også tabe mig inden vi skal have nummer to om et par år.
vil anbefale dig michael kahltoft....han er rigtig rar....
jeg kan anbefale Peter Jepsen(karolinegade) han er rigtigt go´men det er svært at for ham som læge da det er mange som vil ha´ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128