Nå jeg har sku brug for hjælp, godt råd, snak..jeg ved ikke helt, hva jeg har brug for!!! ;-)
Men:
Idag fik vi brev fra statsamtet ang. J´s mor, som har haft en fast værge, som de nu påtænker at skifte ud med en advokat.
J har førhen afvist alt kontakt til hans mor, bla. fordi hun afviste ham da han var ca. 18 år. Vi ved ikke hvor hun er henne, vi ved ikke hvad der er galt med hende, vi har hørt mange ting - fra andre, men ellers aner vi intet om hende.
Jeg har spurgt ham om vi skal finde ud af hvor hun er, og se hvor "grelt" det ser ud, men han svinger imellem måske og kontant NEJ - hun har svigtet mig;-( Jeg frygter at konen når at dø, og J til den tid fortryder at han ikke besøgte hende en sidste gang.
Ud over det, så vil jeg også gerne have et enkelt billede til mine piger, jeg har ingen krav til at de skal se hende, før vi har vished for om det er noget de skal tilbydes...
Men for fan.. den skide familie, og den skide fortid, og ...ja?
Jeg ved fra mig selv, at jeg var glad for, at jeg fik kontakt til min far da han fik kræft, og vi fik talt ud. MEN hvem siger at denne mor er istand til at tale, og kan jeg som kone får noget oplyst ved at finde hende og finde ud af hvor hun er??
Tidligt idag, bad han nemlig mig ringe, men syntes ikke lige jeg ville gøre det i første omgang.
Jeg har fundet hans mors søster på FB, meeeen... kun skrevet om de er i familie med hende. Nu har jeg jo et navn at gå efter sådan diskret.
Pyhaa... den er øm denne her.