Åhh mænd og deres....Grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Fines mor

Nå jeg har sku brug for hjælp, godt råd, snak..jeg ved ikke helt, hva jeg har brug for!!! ;-)

Men:

Idag fik vi brev fra statsamtet ang. J´s mor, som har haft en fast værge, som de nu påtænker at skifte ud med en advokat.

J har førhen afvist alt kontakt til hans mor, bla. fordi hun afviste ham da han var ca. 18 år. Vi ved ikke hvor hun er henne, vi ved ikke hvad der er galt med hende, vi har hørt mange ting - fra andre, men ellers aner vi intet om hende.

Jeg har spurgt ham om vi skal finde ud af hvor hun er, og se hvor "grelt" det ser ud, men han svinger imellem måske og kontant NEJ - hun har svigtet mig;-( Jeg frygter at konen når at dø, og J til den tid fortryder at han ikke besøgte hende en sidste gang.

Ud over det, så vil jeg også gerne have et enkelt billede til mine piger, jeg har ingen krav til at de skal se hende, før vi har vished for om det er noget de skal tilbydes...

Men for fan.. den skide familie, og den skide fortid, og ...ja?

Jeg ved fra mig selv, at jeg var glad for, at jeg fik kontakt til min far da han fik kræft, og vi fik talt ud. MEN hvem siger at denne mor er istand til at tale, og kan jeg som kone får noget oplyst ved at finde hende og finde ud af hvor hun er??

Tidligt idag, bad han nemlig mig ringe, men syntes ikke lige jeg ville gøre det i første omgang.

Jeg har fundet hans mors søster på FB, meeeen... kun skrevet om de er i familie med hende. Nu har jeg jo et navn at gå efter sådan diskret.

Pyhaa... den er øm denne her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved sku ikke rigtig hvad du skal gøre. jeg tror jeg ville skrive et brev. Men hvordan kan en voksen (ældre kvinde) have en værge?? :-S Jeg forstår det ikke helt...

Jeg forstår godt at du gerne vil have at han finder sin mor inden hun stiller træskoene. Det er faktisk altid det bedste vil jeg tro!!

Anmeld

19. januar 2010

Fines mor

SOm jeg har læst mig frem til, så har man en værge hvis man ikke selv kan tage hånd om hverdagen. Så man kan faktisk være meget meget syg;-((( Så det er ikke engang sikkert, at hun ville få noget ud af et brev.

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så ved ejg det sku ikke... Måske er det bedst, hvis det så forbliver en man ikke sådan ser.

jeg ved det sku ikke helle. Den er virkelig svær...!!

Anmeld

19. januar 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Så ved ejg det sku ikke... Måske er det bedst, hvis det så forbliver en man ikke sådan ser.

jeg ved det sku ikke helle. Den er virkelig svær...!!

Jeg ved det sku heller ikke... aner ikke mit levende råd

Anmeld

20. januar 2010

Fines mor

En lille update:

Søsteren har svaret på Facebook, og hun vil meget gerne formidle kontakten til hans mor. Må indrømme jeg græd da jeg læste hendes brev, hun mente godt vi kunne besøge hende, men hun mente ikke hun ville kunne huske Johnny. ;-(

J´s mor blev ramt af en hjerneblødning for år tilbage, og bor idag på et plejehjem.

Livets skæbne...men nu håber jeg, at vi kan få nogle oplysninger, så vi kan få lagt låg på ;-)

Anmeld

20. januar 2010

Avi

Huha ja hvor er det svært men jeg ville helt klart vælge at besøge hende....for alles skyld for når hun at dø er der ikke nogen vished, og den er den værste!!! så heller en grøntsag som ikke kan huske, men så er visheden der da 

Kram fra avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.