NÅ!!! skulle vi arangere et møde eller hva:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Heidi.

Dorte W. skriver:

Jeg er da frisk. Dog er vores kalender godt booket op den næste tid, men hvis vi kan finde en dato der passer er jeg da klar

Jamen det lyder da rigtig dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Heidi B

ENDELIG PÅ SJÆLLAND.

Jeg er helt klart også på... er det med eller uden børn!!!

Kunne være rigtig sjovt at mødes...

Knuz Heidi

Anmeld

21. januar 2010

Munder

Heidi Bakke skriver:

ENDELIG PÅ SJÆLLAND.

Jeg er helt klart også på... er det med eller uden børn!!!

Kunne være rigtig sjovt at mødes...

Knuz Heidi

Fantastisk, så er vi fire...Andre der vil byde ind

Anmeld

22. januar 2010

3rollinger

Hvilke dato overvejer I?

Trine

Anmeld

22. januar 2010

Munder

3rollinger skriver:

Hvilke dato overvejer I?

Trine

Uhhh, er der da en chance for at du kommer til DK i den nærmeste fremtid

Anmeld

22. januar 2010

3rollinger

Dorte W. skriver:

Uhhh, er der da en chance for at du kommer til DK i den nærmeste fremtid

Ja, men foerst i april, saa der er jo lang tid til. Men jeg har nemlig to konfirmationer den 25 og 30 april, henholdsvist.

Men da jeg ikke er 100% sikker paa at kunne komme endda hvis det ligger den dato, saa skal I bare finde en dato uden hensyn til mig. Der sker jo saa meget naar man kun er hjemme en uge.

Til gengaeld regner jeg med at vaere hjemme i over en maaned til sommer og skal bl.a vaere i et sommerhus paa Sj. Odde, kun en km fra faergen. Det kunne maaske vaere et sted vi alle kunne samles. Dem fra Jylland skal bare til Aarhus og tage faergen over og dem fra Sjaelland, ja, de skal saa til Sj. odde. Men den kan vi jo tage til den tid.

Knus

Trine

Anmeld

22. januar 2010

lonemus

Jeg vil osse gerne være med....

Hvis det skal være mod det københavnske, hvad så med City2?? - der kan jeg da i hvert fald finde vejen..ha-ha

Lone

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Faktisk kunne det være fedt at arangere det når du Trine er i DK

Hvad siger i andre til det?? Og vi kan godt være her, jeg har også en lille have så hvis det når at blive forår er det fint med mig Jeg bor i Tåstrup.

Knus

Anmeld

23. januar 2010

3rollinger

Heidi. skriver:

Faktisk kunne det være fedt at arangere det når du Trine er i DK

Hvad siger i andre til det?? Og vi kan godt være her, jeg har også en lille have så hvis det når at blive forår er det fint med mig Jeg bor i Tåstrup.

Knus

Jeg vil helt sikkert forsoege at vaere med, men problemet er nok lidt at jeg bedst kan en hverdag da jeg jo er paa ferie. Og ellers skulle det vaere loerdag den 1. maj. Men altsaa helst en hverdag, hvis det skulle vaere muligt.

Det kunne vaere supersjovt at se jer alle.

Knus

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

3rollinger skriver:

Jeg vil helt sikkert forsoege at vaere med, men problemet er nok lidt at jeg bedst kan en hverdag da jeg jo er paa ferie. Og ellers skulle det vaere loerdag den 1. maj. Men altsaa helst en hverdag, hvis det skulle vaere muligt.

Det kunne vaere supersjovt at se jer alle.

Knus

Jeg tror jeg skal på arbejde den 1 maj.. Men jeg ser lige ad på mandag når jeg kommer på arbejde og så vender jeg tilbage

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.