Vi har fået børnehaveplads til Mathilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Lulle25

Pr. 1/2-10 skal hun starte i en integreret institution her i Kolding, den er økologisk og har dyr børnene hjælper med at passe, høns, kaniner, fugle, skildpadder og fisk. De har 2 kolonihaver de går i når vejret er til det, hvor de hjælper med at plante grønt og spiser jo så det grønne når det er modent til det.

Beslutningen var lidt svær, da jeg  synes hun stadig er lille og flytte. Hun snakker jo vildt godt, men hvor meget forstår hun egentlig. Hun glæder sig til det, jeg har jo tiden nu til korte dage og indkøring. En anden god ting ved at begynde nu, er at vi jo flytter til sommer, så slipper hun for at flytte både hus og børnehave og jeg slipper for at køre 2 børn ind på samme tid

Hun skal jo starte som vs barn, men vi har aftalt med dem dernede at vi kalder det bh, så hun ikke bliver forvirret. Uh håber hun klare flytningen, min lille prinsesse er ved at blive så stor.

Kh Louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Hyner

Jeg synes da det lyder som en rigtig god plads... Ville ønske at min Emma kunne komme i en naturbh, men de skal skrives op inden de er født så populært er det og så få er der i det sønderjyske...

Men hvis hun starter i vs så er det jo sammen med andre på samme alder, tror du så det bliver så slemt.. Er det ikke mere fordi mor ikke kan følge med til at ungerne bliver større???

Krams Henriette -der Slet ikke kan forstå Emma er 2½

Anmeld

20. januar 2010

Lulle25

Jeg synes da det lyder som en rigtig god plads... Ville ønske at min Emma kunne komme i en naturbh, men de skal skrives op inden de er født så populært er det og så få er der i det sønderjyske...

Men hvis hun starter i vs så er det jo sammen med andre på samme alder, tror du så det bliver så slemt.. Er det ikke mere fordi mor ikke kan følge med til at ungerne bliver større???

Krams Henriette -der Slet ikke kan forstå Emma er 2½

Jo du har nok ret, det er nok mere mig der er en pyllergøj, men hun er jo også min lille skat. Men hun skal jo flyttes alligevel når hun bliver 3 år. I morgen skal hun ned og se sin nye stue der hedder Kronen ( passer jo meget godt til den lille prinsesse) De virker utrolig søde dernede å det skal Mathilde nok blive glad for om ikke andet hen ad vejen.

Traels du ikke kan få Emma ind i den du gerne ville have haft hende i, her I kolding er det ikk hvornår de er skrevet op, men efter alder, underligt det er så forskelligt. Krydser fingre for I får en good Bh til sommer Kh Louise

Anmeld

21. januar 2010

Hyner

Lulle25 skriver:

Jo du har nok ret, det er nok mere mig der er en pyllergøj, men hun er jo også min lille skat. Men hun skal jo flyttes alligevel når hun bliver 3 år. I morgen skal hun ned og se sin nye stue der hedder Kronen ( passer jo meget godt til den lille prinsesse) De virker utrolig søde dernede å det skal Mathilde nok blive glad for om ikke andet hen ad vejen.

Traels du ikke kan få Emma ind i den du gerne ville have haft hende i, her I kolding er det ikk hvornår de er skrevet op, men efter alder, underligt det er så forskelligt. Krydser fingre for I får en good Bh til sommer Kh Louise

Tja vi er vel alle bare bekymret for vores små pus... (incl mig)

Men jeg synes nu det lyder rigtig godt... Emma starter i BH den 01.07 (25 dage inden hun bliver 3)så der er heller ikke længe til ifølge mig Men jeg er da sikker på hun vil elske at gå i den for der er virkelig go med udendørsplads, og hun er bare en udepige forvildt...

Knus Henriette - der er overbevist om at de er faktisk ligeglade hvor de kommer hen, bare de voksne er søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.