Mavekneb og ACD-Dråber ?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.005 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Maise

Kære kloge mødre, damer og herre.

jeg fik en lille pige nytårsaften som er super nem og dejlig. Hun har alle dage haft en lille smule mavekneb, som regel lidt tid efter et måltid, men ikke hver gang og egentlig meget lidt. fra kvart i fire i nat til kl. ca 9.30 har hun så haft mange mavekneb on and off, som selvfølgelig har holdt mig vågen

Jeg startede ACD-dråber fra multitabs (købt på apoteket ) i fredags og synes at maveknebene er tiltagende. Jeg har læst her på baby.dk at acd-dråber skulle være mildere end alm. d-dråber.

Her er det så jeg vil høre om der er andre der har erfaringer med acd-dråber ?? tror ikke det er noget jeg har spist. hun fik dråberne ved sidste amning i aftes kl. 22.30 og derfor mistænker jeg nemlig at det kan være dråberne. Afføringen er normal som den plejer at være.

Kender i evt. til andre d-dråber der skulle være milde mod maven ?

Tak fordi du læste med.

KH Maise og babyClara -der nu har sovet i 65 min. uden en lyd-jubii.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Tillykke med jeres lille prinsesse. Det var da gået min næse forbi..

Jeg brugte altid kun d-dråber, jeg syntes nemlig at hun fik ondt i maven af acd-dråber.

Håber du finder en løsning på det.

Anmeld

19. januar 2010

Maise

DatterMalou skriver:

Tillykke med jeres lille prinsesse. Det var da gået min næse forbi..

Jeg brugte altid kun d-dråber, jeg syntes nemlig at hun fik ondt i maven af acd-dråber.

Håber du finder en løsning på det.

tak tak. ja det er vel forskelligt fra barn til barn med de dråber. hmm ellers må jeg prøve mig frem. Har også alm. d-dråber liggende.

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Maise skriver:

tak tak. ja det er vel forskelligt fra barn til barn med de dråber. hmm ellers må jeg prøve mig frem. Har også alm. d-dråber liggende.

Altså hvis jeg var dig ville jeg prøve d-dråber.

Ved godt det ikke var meget svar..

Anmeld

19. januar 2010

Maise

DatterMalou skriver:

Altså hvis jeg var dig ville jeg prøve d-dråber.

Ved godt det ikke var meget svar..

det var skam et svar

jeg søger jo erfaringer, og det har du

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Maise skriver:

det var skam et svar

jeg søger jo erfaringer, og det har du

tjajojah det har jeg vel.

Jeg har det lidt sådan, at med mindre det skader vildt sindsygt, skader det jo ikke og prøve noget andet mad og vitamin piller/dråber. Jeg har bare altid villet være sikker på det jeg gjorde/gør, være sikker på det i min mave - så kan min datter også mærke at det er okay at der lige bliver justeret på et par ting.

Anmeld

19. januar 2010

Maise

ingen andre med erfaringer i ACD eller alm. d-dråber ??

Anmeld

20. januar 2010

Maise

efter at have snakket med min veninde i aftes, gav hun mig rådet: at tage en af de tykke børnevatpinde og putte vaseline på og dertil stikke den i møllen på lillepigen. Det gjorde jeg og for filan hvor hun sked. siden har der ikke været det mindste mavekneb og hun har kun været vågen en enkel gang i nat for at blive ammet og så her til morgen. Så måske var det slet ikke acd-dråberne. prøver at give hende dem igen her til formiddag og så må jeg se om der kommer mavekneb igen eller om hun bare havde svært ved at komme af med remouladen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.