Trine.. Hvordan går med med lille Sophia??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Heidi.

Har i det alle godt?? Nu er hun jo allerede en måned, vildt. Så må vi liiiige se nogle nye billeder af hende

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

3rollinger

Heidi. skriver:

Har i det alle godt?? Nu er hun jo allerede en måned, vildt. Så må vi liiiige se nogle nye billeder af hende

Knus Heidi

Hej Heidi

Det gaar rigtig godt. Flytningen er endelig overstaaet. De store er i skole igen, saa der er lidt mere tid til Sofía. Hun er en dejlig lille en . Jeg har lige et billede her fra hendes 1 mdr foedselsdag.

Hvorfor saelger du forresten saadan ud? Sofa og marsvin og det hele 

Knus
Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

3rollinger skriver:

Hej Heidi

Det gaar rigtig godt. Flytningen er endelig overstaaet. De store er i skole igen, saa der er lidt mere tid til Sofía. Hun er en dejlig lille en . Jeg har lige et billede her fra hendes 1 mdr foedselsdag.

Knus
Trine

ØJ hvor er hun dog kær

Grunden til at vi sælger ud er at vi har bestemt os for at frederikke og Phillipa skal have hver deres værelse. Godt nok har de et værelse på små 20 m2 men Frederikke er meget træt af sin til tider ret irriterende lillesøster. Og Frederikke får lektier for og vil og skulle gerne kunne lave dem i fred. Og det kan hun ikke. Dertil så syntes vi bare at de skal have deres eget. Deres behov frem for vores.

Så vi skal have en sovesofa til stuen, derfor skal vi af med vores ellers meget elskede sofa.

Marsvinene er der 2 grunde til. den ene er at piger har minus interesse for dem, det er Rasmus og jeg er passer dem, og ordner alt med dem. Det har aldrig været børnenes opgave, men når de heller ikke engang gider sidde med dem, så syntes jeg det er synd. Så nu er de kommet hjem til en pige på 12, som gerne ville have dem

Knus Heidi

Anmeld

20. januar 2010

Munder

3rollinger skriver:

Hej Heidi

Knus
Trine

Hvor er hun skøn. Det er da sjovt, at pigerne har mørkt hår, og Daniel er lys. Hvordan er hendes sind? Minder det om hendes søskene.

Anmeld

20. januar 2010

3rollinger

Dorte W. skriver:

Hvor er hun skøn. Det er da sjovt, at pigerne har mørkt hår, og Daniel er lys. Hvordan er hendes sind? Minder det om hendes søskene.

Hej Dorthe

Tak skal du have

Ja, det er som om pigerne ligner far og drengen ligner mor. Ved ikke om det generelt er saadan. Med Heidi kan jeg jo se at pigerne uden tvivl ligner mor.

Sofia er stille og rolig og graeder ikke meget andet end naar hun er sulten eller maaske har en ble der skal skiftes. Hun sover relativt godt men skal selvfoelgelig have hendes natmaaltider. Saa middagsluren er god at have.

Knus
Trine

Anmeld

21. januar 2010

Munder

Hej Dorthe

Tak skal du have

Ja, det er som om pigerne ligner far og drengen ligner mor. Ved ikke om det generelt er saadan. Med Heidi kan jeg jo se at pigerne uden tvivl ligner mor.

Sofia er stille og rolig og graeder ikke meget andet end naar hun er sulten eller maaske har en ble der skal skiftes. Hun sover relativt godt men skal selvfoelgelig have hendes natmaaltider. Saa middagsluren er god at have.

Knus
Trine

Hmmm, her ligner Andrea vel os begge. Hun har mine øjne og til dels sind (stædige asen), men sin fars ansigt og statur....

Hun er i hvert tilfælde skøn lillepigen. Har du ikke et billede af dem alle 3 (ikke fordi jeg er nysgerrig)

Anmeld

22. januar 2010

3rollinger

Dorte W. skriver:

Hmmm, her ligner Andrea vel os begge. Hun har mine øjne og til dels sind (stædige asen), men sin fars ansigt og statur....

Hun er i hvert tilfælde skøn lillepigen. Har du ikke et billede af dem alle 3 (ikke fordi jeg er nysgerrig)

Her har vi ogsaa et par boern med temperament. Men det har begge foraeldrene ogsaa, saa det er nok ikke saa underligt

Jeg har et der blev taget dagen efter hun blev foedt af dem alle tre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2010

Munder

3rollinger skriver:

Her har vi ogsaa et par boern med temperament. Men det har begge foraeldrene ogsaa, saa det er nok ikke saa underligt

Jeg har et der blev taget dagen efter hun blev foedt af dem alle tre.

Hvor er de dejlige. Du laver sgu kønne børn !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.