Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Nadi

Jeg har lige været inde og tjekke hvornår Oliver skal starte i børnehave og hvor han står henne på ventelisten.

Han skal starte 01.06.10 og er nr 4 på ventelisten.

Nu melder spørgsmålet sig så om det er dumt at han starter lige op til sommerferien?? Er det bedre at han starter efter, eller det synes jeg egentlig det er. Men skal jeg så rykke hans startdato eller skal jeg bare lade den stå og så sige han først starter senere??

Håber I forstår bare lidt af det jeg prøver på at spørge om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Susan1978

jeg forstår godt hvad du mener.. 

hvordan er jeres sommerferieplaner, for hvis det forholder sig sådan at han fx skal være i børnehaven i 14 dage også skal være væk en mdr eller mer, så ville jeg vente..  

omvendt hvis i ikke rigtig skal noget, kan du jo også vente med at tage ham ud til ferie sidst på sommeren, sådan at han fx kun har nogle korte dage hen over sommeren, så du har lidt ro med den lille.

Men om man kan sige at han først kommer senere og stadig beholder pladsen, det måd du jo spørge pladsanvisningen om, det kan lade sig gøre.

Susan

Anmeld

19. januar 2010

Nadi

Jamen lige pt har vi ingen planer udover den obligatoriske tur i sommerhus.

Dennis har jo barsel fra 1. juni så det med de korte dage ville nok være en rigtig god dag. Så kan vi køre ham ind i løbet af sommeren, stille og roligt. Vil nemlig helts ikke stå og mangle pladsen når vi får brug for den.

Ja det er dét vi gør. Tror jeg nok  skal lige snakke med Dennis om han er enig.

Anmeld

19. januar 2010

Susan1978

jeg synes det lyder som en go plan..  

glad for  jeg kunne hjælpe lidt.  Jeg ville selv ha gjort det sådan hvert fald.

Anmeld

19. januar 2010

Tynen

Årh, jeg forstår så godt hvad du mener.

Hvis jeg havde muligheden, ville jeg holde Stella hjemme (Eller give korte dage) og køre hende ind efter sommerferien - MEN, min barsel slutter lige nøjagtig sidst i juli, så der er no mercy.
Både mand, børn og jeg skal starte sharp efter ferien og jeg frygter simpelthen at det hele bliver ragnarok.
Ville gerne køre dem ind over en 14 dages tid, men sådan bliver det ikke.
Stella kan få en uge i BH før ferien starter og Paw en uge i DP, og så starter hverdagen ellers.
YAIKS! Jeg gider ikke på arbejde igen

Anmeld

19. januar 2010

Nadi

Ja det var jo også lidt det jeg frygtede ved at skubbe hans startdato, at hverdagen bare lige pludselig var der

Ved godt at det ikke bliver helt normal hverdag, når Dennis er på barsel og går hjemme. Men alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.