Jeg har faktisk nogle bekendskaber og tidliger klienter som har oplevet det du oplever, men de fik fat i en knald god advokat som fik det vendt til barnets bedste!!
( min egen sag er noget mere anderledes hvor loven talte til min søns fordel)
En af dem havde sådan set givet op overfor sin eks, han kom og gik som det passet ham og hvis hun ikke lige var hjemme når han kom så var der ballade i luften!! Hun tog kontakt til en af mine bedste veninder som derefter fik pustet luft ind i hovedet på hende, og en advokat blev hyrede, faren fik sin ret til at se sit barn inddraget, han kan komme igen når han kan bevise at han er blevet vosken!! altså når barnet bliver 18 år!
En veninde af mig, hendes eks mand ikke nok med at han havde et alkohol problem og var voldelig og meget egotiske, havde statsforvaltningen kun set til hans ret og ikke til at den skade han pådrog sine to børn, moren måtte hende sin søn på skadestuen hver eneste samvære, statsforvaltningen vente det i mod hende, indtil hun en dag ringede tudene i min telefon, jeg henviste hende til min egen advokat, som fik ventet det hele, faren har nu fået besked på at blive tørlagt og komme i behandlingen for sit alkohol misbrug samt hans voldelige adfærd, hvis han skulle gøres sig forhåbninger om at se sine 2 børn igen!!
Det kan lade sig gøre, men det kræver at man få fat i en af de gode advokater!!
Anmeld