Wiiiiiiii skal igang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ikke længere end sidst. jeg vakler frem og tilbage omkring om jeg skal ringe og starte hormoner i slutningen af februar eller om jeg skal vente til marts. problemet er, at jeg egentlig helst vil tabe mig lidt først. jeg var buttet i forvejen og jeg har taget 5 kilo på det sidste år og jeg tænker bare hele tiden "hvad nu hvis jeg brænder mine sidste behandlingschancer af og så skyldes det hele overvægt?" du ved....åh suk, jeg er vildt splittet og jeg tror bare at jeg er inde i en periode hvor jeg kører mig selv helt ned omkring det. den gode gamle "det hele er jo din skyld" traver

Jeg er lige begyndt at svømme for at komme af med min vægt... Jeg kender tankerne... Men jeg ved det er baby år for os to... Bare vent og se... Og det er med at følge hjertet... Hjertet ved bedst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Jeg er lige begyndt at svømme for at komme af med min vægt... Jeg kender tankerne... Men jeg ved det er baby år for os to... Bare vent og se... Og det er med at følge hjertet... Hjertet ved bedst..

Anmeld

18. januar 2010

pussekat

ønskebarn74 skriver:

hejsa

xxx for det bliv vorse år i 2010 jeg her få lov til at start op når alt er i 0 og jeg her den her bløde og en gang mens så nu håbet vi det blivmarts eller april så pahaaa læge sige at vi ikke må start op få i sommeferie men da tal er falt fra 6563 til 2063 i fredag håbet han på den er i 0 påfredag der skal vi have nye blodprøve så nu håbet det gå ned så vi kan start op igen bliv tosser i hoved af alt den venter tid her

hihi når vi ike må få et august så håbet vi på et julebarn

Anmeld

19. januar 2010

kbh-tøs

Hvor bliver det spændende. Vi kom med på riget her i Januar, skal igang med nedreg. d. 27/1 så glæder mig helt vildt. Efter 9 mislykket IUI´er skal vi i gang med ISCI, så det bliver noget helt andet.

Held og lykke til jer alle.

knus

plips

Anmeld

19. januar 2010

mini1977

Rigtig meget held og lykke får du også herfra - 2010 bliver et godt babyår

for jer

Anmeld

19. januar 2010

benthe :-)

jeg for os alle sammen at år 2010 er år
benthe

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa

xxx for det bliv vorse år i 2010 jeg her få lov til at start op når alt er i 0 og jeg her den her bløde og en gang mens så nu håbet vi det blivmarts eller april så pahaaa læge sige at vi ikke må start op få i sommeferie men da tal er falt fra 6563 til 2063 i fredag håbet han på den er i 0 påfredag der skal vi have nye blodprøve så nu håbet det gå ned så vi kan start op igen bliv tosser i hoved af alt den venter tid her

hihi når vi ike må få et august så håbet vi på et julebarn

I vores familie bliver vi ikke populære ved at få børn i December... Der er allerede 4 og 3 i Januar...  Men det må de jo så finde sig i...  HIHI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.