erfaring med akupunktur mod barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Kruse90

nogle der har det??

Kunne godt tænke mig at høre jeres historie?
Overvejer det selv rigtig meget.

Da vi jo er igang med 10. måndede.

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

otlitrom

Jeg har ikke prøvet mod barnløshed, men mod så meget andet. Mavesyre/halsbrand bl.a. Og det hjalp med det samme! Så tror jeg på det.. Men lige med barnløshed, så ved jeg ikke...

Det er virkeligt et svært "emne" for mig, med alternativ behandling og barnløshed! Der er jeg nok lidt stenalder-woman.. Mand+kvinde = baby... Men du kan jo bare se på os.. 24. mdr uden gevinst... Jeg ved det ikke. Og et dårligt svar til dig, faktisk..

Anmeld

18. januar 2010

Kruse90

kitty skriver:

Jeg har ikke prøvet mod barnløshed, men mod så meget andet. Mavesyre/halsbrand bl.a. Og det hjalp med det samme! Så tror jeg på det.. Men lige med barnløshed, så ved jeg ikke...

Det er virkeligt et svært "emne" for mig, med alternativ behandling og barnløshed! Der er jeg nok lidt stenalder-woman.. Mand+kvinde = baby... Men du kan jo bare se på os.. 24. mdr uden gevinst... Jeg ved det ikke. Og et dårligt svar til dig, faktisk..

det er okay søøde.

Men er i lægelig behandling nu? eller?
Kan sgi ikke huske det

Men jeg er snart villig til alt.

I er nogle stakler 24 mdr.
hvordan kan i blive ved med at have tålmodig

Anmeld

18. januar 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

det er okay søøde.

Men er i lægelig behandling nu? eller?
Kan sgi ikke huske det

Men jeg er snart villig til alt.

I er nogle stakler 24 mdr.
hvordan kan i blive ved med at have tålmodig

Nej, vi er ikke i behandling.. endnu.. Vi venter på svar på min sidste blodprøve, og på mandens sædprøve.. Og så må vi tage den derfra. Så det foregår stadig på gammeldags manér

Vi kan ikke blive ved med at holde modet oppe hele tiden.. Men så giver vi hinanden plads og taler om det.. Og så kommer modet gerne igen.. Men det er en hård kamp!!

Jeg håber du finder nogle andre, der kan svare på om akku. har hjulpet dem !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.